|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
So..wat gaan jullie doen deze vakantie?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
- bios
- bowlen - schaatsen - uit eten - shoppen - slapen - films kijken - halo spelen - forum - msn |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
niet veel denk ik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
vanavond verjaardag laurens
morgen stage slaapdienst donderdag misschien op bezoek bij neefje vrijdag naar huus, feestje zondag verjaardag opa en volgende week weer stage lopen kheb geen vakantie ![]() ohja maar merel wanneer ga ik naar harderwijk? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
eigenlijk heb ik geen vakantie door mn stage, maar ik neem mooi van morgen tot dinsdag vrij.
donderdag bioscoop vrijdag van 7-15 werken, savonds met vrienden gourmetten en op stap zaterdag revalideren en misschien weer op stap zondag weer werken en ik moet mn kamer ergens nog opruimen. verder niks gepland |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
jocking
|
![]()
- vanavond verjaardag laurens
- aantal verslagen & opdrachten afmaken - beetje klussen in het huis van m'n broer en... hopelijk niet teveel niets doen, anders komt er weer niks van puntje 2 ![]()
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
schaatsen, oud&nieuw, feestje, schoolfeestje, en ik moet nog H10 en H11 voor informatica doorwerken
![]() ![]()
![]() |
#8 |
Bianca
|
![]()
Morgen shoppen in Rotterdam
![]()
![]() |
#9 |
Banned
|
![]()
ziek zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Oh ik ga trouwens: Woensdag naar Koog a/d Zaan, naar vakantievriendin, gaan we naar Egmond aan zee ![]() Donderdag naar Zaandam, winkelen. En verder oud en nieuw enzo, bios, feestje, nog een feestje, naar de stad, uiteten, bowlen.. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
BeHeerser
|
![]()
- Werken
- Beentje grote steden rondcruisen met vrienden - Uitgaan - Beetje schoolwerk - Vervelen - Sporten Edit: jouW plannen Laatst aangepast door LexS : 28 December 2004 om 21:27 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Trots van het noorden.
|
![]()
gitaar spelen en chillen
![]() |
#13 |
Amanda
|
![]()
bios, schoolfeestje, uitgaan, verplicht socializen met familie, winkelen in eindhoven, bij mijn schat zijn
![]()
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
proberen een leuke meid te versieren
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Super Lid
|
![]()
*een strepsilverslaving opbouwen (want goddonderse keelpijn)
*paar middagjes+koopavond werken *profielwerkstuk maken *mezelf klem vreten aan de oliebollen *hopen op mooi weer *van maandag t/m vrijdag naar utrecht *shoppen tot ik geen voeten meer over heb *dagje naar de veluwe *ocean's twelve zien in de bios *dagje amsterdam vielleicht *slapen
![]() |
#16 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
vakantie?
![]() |
#18 |
Super Lid
|
![]()
uhmm
oud en nieuw vieren jarig zijn met merel afspreken en verders btjuh werken en mijn voet laten geneze
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |