|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
en bingo is zijn naam
we kennen een hond zo zwart als roet en bingo is zijn naam B I N GO , B I N GO, B I N G O en bingo is zijn naam |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Toehoeen... onze mop een mopje was was hij aardig om te zien, nu blaft hij alle dagen en bijt nog bovendien!
waf - woef - waf - woef - waf - woef - waf - woef |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
We kennen een meid zo dik als schijt en klara is dr naam
We kennen een meid zo dik als schijt en klara is dr naam K L A R A, K L A R A, K L A R A en klara is dr naam |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Sjoera, Sjoera is de koffie nog niet klaar ..
|
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
willie wortel mag niet mee commisaris commisaris willie wortel mag niet mee commisaris commite
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
ANTON ANTON ANTON
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Heey buschaffeur we gaan je busje slopen!
Heey buschaffeur we gaan je busje slopen! |
![]() |
![]() |
#9 |
Super Lid
|
![]()
Refrein:
Ik ken een liedje dat veel mensen irriteert! Ik ken een liedje dat veel mensen irriteert! Ik ken een liedje dat veel mensen irriteert! en dat liedje dat gaat zooooo: Refrein 100.000.000.000x |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
door paar vriendinnetjes van het zusje van de jongen waar ik bij sliep ![]() Kees brand je lamp nog, Kees brand je lamp nog, Kees kom is kieke wie dur is, wie der is.. Het is Ruth, Ruth Ruth, 7 jaar verkering nog geen haar op der k - ees brand je lamp nog, Kees brand je lamp nog, Kees kom is kieke wie dur is, wie der is.. Het is Ruth, Ruth Ruth, 7 jaar verkering nog geen haar op der k
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Super Lid
|
![]()
Haar op je kees hebben
![]() |
![]() |