|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties
![]() |
Stem op Onderwerp
![]() |
Weergavemodus
![]() |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hai, lkkre binnenkomer op een nieuw forum, maar goed.
Ik probeer al een tijdje een trancenummertje? te zoeken, die ik overal in kroegen/discotheken hoor. Ik ben ff achter me keyboard gekropen en volgens mij is het melodietje ongeveer zo: Fis-E Fis-E A-A-A-A-A Gis en dan die A tjes heel snel ![]() zou iemand me kunnen helpen? het is namelijk voor iedereen een vet bekend deuntje, maar zoals zovaak: de titel ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
wordt er ook nog ingezongen, of zijn er woorden uit het liedje die je weet
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
uhm, dr wordt niet in gezongen, maar dr worden in remixjes altijd wel leipe dingen geschreeuwd he, niet echt teksten waar je wat aan hebt om op te zoeken.....de melodie is het enige herkenbare ben ik bang.
Maar kan je t stukje nie op de piano spelen ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
architect of life
|
![]()
Zou het enigszins mogelijk zijn om er de notenwaarden bij te zetten, want ik heb het ingegeven in Sibelius, maar er komt gelijk niets "deftigs" uit.
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
hoe bedoel je noot waarden?... hetzijn allemaal kwartnoten, behalve het rijtje A's dat zijn 8e noten.
|
![]() |
![]() |
#6 |
architect of life
|
![]()
Ja, het was net aan het afspelen in mijn hoofd. Ik ga het even aan mijn broertje vragen, mss weet hij het...
[edit]Hij's gaan kijken. 't Is iig een nummer van Tiesto. *technomuziek galmt door het huis* Hij zegt trouwensch dat dat laatste niet klopt.[/edit] [edit2]Jordan & Baker-explode Met dank aan mijn broertje.[/edit2]
bombing for peace is like fucking for virginity beauty booty killerqueen Laatst aangepast door thali : 27 June 2005 om 11:25 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
hehe tof broertje
![]() |
![]() |