|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
architect of life
|
![]()
Een vriendin van me vertelde me laatst dat ze haar t-shirts in stapeltjes legt per kleur met effen bovenaan en bedrukt onderaan. Bij mij liggen alle t-shirts gewoon op een stapel en heb ik een halve kleerkast over ofzo.
Hoe ligt jouw kleerkast erbij. Mooi geordend of kriskras door elkaar en alles erin gepropt? Of verkies je alles op te hangen aan kleerhangers?
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Hele grote kast...
In de rechterhelft hangen truien en blousjes en jassen (ook van de rest van het gezin) enzo. En verder ligt er nog veel en veel meer rommel. In de de linkerkast liggen onderin mijn broeken en een paar truitjes. Op de middelste plank liggen korte broeken, voetbalbroekjes enzo. De plank daarboven liggen al mijn shirts... een enorme stapel met witte shirts (reclameshirts etc etc), wat slaap shirts en oude shirts (voor lambaldagen). Daarnaast ligt nog een stapel met wat betere shirts. Links in de kast hangen vervolgens nog eens al mijn voetbalshirts (stuk of 20 van die fakedingen ![]() ![]() Nouja, lekker boeiend dit allemaal eigenlijk. ![]()
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
op de bovenste plank links en in het midden liggen truien e.d. rechts t-shirts.
op de plank daaronder links broeken en rechts tshirts, de plank daaronder rechts boxers en voor de rest liggen er alleen maar oude kleren in die ik nooit meer draag. heb geen speciale rangschikking |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Mijn kast is gewoon een chaos
![]() Alles heeft wel een eigen plek, maar 't ligt niet bepaald netjes opgevouwen op stapeltjes. ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
BeHeerser
|
![]()
Bij mij heeft alles een aparte plank ook en als ik vind dat het te rommelig wordt dan haal ik er wel wat uit en vouw ik het er netjes in terug.
Heb aparte planken voor sportkleren, tshirts,longsleeves,truien,werkkleding en mijn broeken doe ik altijd aan hangers. Heb ik vrij grote kast maar hij zit alweer bijna vol. Binnenkort maar eens het leger des heils blij maken met dingen die ik toch zelden tot niet draag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
ik heb een kast op mijn kamer.. Endaar liggen de broeken, shirtjes,truien apart bij elkaar.. En dan heb ik de zolder nog voor de rest voor mn kleren maar daar hangt alles gewoon door elkaar..
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Ik heb 1 lang kastje, waar twee planken instaan en een stang waar je kleerhangers aan kunt doen.
Op de bovenste plank liggen broeken die ik wel en niet draag, op de tweede plank zijn de shirts gesorteerd op "winterklaar", "zomerklaar", en "draagbaar" ![]() En aan die stang hangen nog een paar sweaters, maar niet veel ofzo. Daaronder staan twee dozen waar ik mijn sokken en ondergoed laat en een aantal paar schoenen die ik niet meer draag. |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
grote kast waar links blouses ed hangen, rechts planken met bovenin ale zomerkleren, redelijk netjes geordend, daaronder winterkleren en daaronder in 2 laadjes ondergoed.
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Ik gooi altijd alles er gewoon in, dus alles door elkaar en nooit op stapeltjes, als ik iets nodig heb dan moet ik altijd alles leeggooien en dan weer erin proppen
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
veteraan
|
![]()
ik deel mijn kast met amber.. maar t is wel een grote kast
![]() en gewoon 1 plank met broeken, 1 met truien, 1 met shirts hangwaar, dat hangt, en ondergoed en sokken zitten in laatjes van een ander kastje.
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
ik heb wel een redelijk grote kast voor mijn kleren maar ik heb zoveel dat het niet past en daarbij heb ik ook geen zin om dingen op te ruimen dus mijn logeerbed en bank liggen vol met kleren..
alles door elkaar. bovenin m'n kast hebbik een plank met teveel truitjes, onderin op de 'grond' al m'n broeken en rokjes enzo en dan nog wat hangers met truien en vestjes en nog meer rokjes/broeken
![]() |
#12 |
Amanda
|
![]()
ik heb dus twee kasten... in de kast die ik dagelijks gebruik hangen alle broeken bij elkaar, alle rokken bij elkaar.. en dan de shirtjes bij elkaar die op kleur hangen
![]() boven in mijn kast liggen mijn sportkleren opgevouwen en onderin heb ik 2 planken die vol liggen met zo'n 30 paar schoenen.. en dan heb ik nog een kast.. daarin hangt nu dus mijn winterkleding en in de winterhangt daar dus mijn zomerkleding.. want die kast staat op een andere kamer
![]() |
#13 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
linkerhelft hangshit
rechterhelft planken en lades. shirts. korte broeken + shirts. broeken. truien. lade sokken lade boxerts lade met andere zooi dan kleding ![]()
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
planken met:
stapel shirtjes stapel handdoeken zooi een stok waaraan broeken en jasjes en rokken hangen dat is het wel? oja en ik heb een ondergoedla en een sokkenla en een zooila |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
heb 2 laatjes met shirtjes... en alles ligt door elkaar heen... niet opgevouwen enzow.. ik douw het er gewoon in...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Mijn t-shirts liggen op een stapel, mijn truien, en broeken(op 3 stapels duus) en een paar dingen hangen nog aan de kapstok(lelijke oudere dingen en een rok en broek enzo) Maar die stapels, ik prop daar soms wel eens alles op, omdat het anders er ni goe opgeraakt, maar het valt nog wel mee denk.
|
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
linkerhelft is zo om te hangen, daar hangen mijn lange broeken, rokken en kleedjes
de rechterhelft zijn vanboven planken, daar liggen mijn tshirts, korte broeken, truien en daaronder heb je dan schuiven, daar liggen mijn beha's, onderbroeken, sokken en pyjamas best wel mooi geordend dus |
![]() |
![]() |
#18 |
Lid
|
![]()
De linkerkant van mn kast is een hang gedeelte, daar hangen
- rokjes - jasjes -vestjes -jurkjes Aan de rechterkant zijn planken en laden, ik heb zwarte en witte t-shirtjes korte mouw bij elkaar gekleurde shirtjes korte mouw bij elkaar shirtjes met lange mouwen bij elkaar 2 planken met broeken Hempjes en rokjes op 1 plank in de laden 1 la met ondergoed, en 2 met pyama's en nachtkleding. Verder heb ik nog een kast waar nu de winterkleren in liggen en mijn paardrij/sport spullen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
hep net me kamer opgeruimd.. me kleren liggen niet meer op de grond
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |