Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 October 2007, 15:55   #1
rarejopie
Guest

Question meer diepgang in mijn leven

ik vind dat ik echt een verschrikkelijk saai leven heb, ik wordt wakker, ga eten en naar school, kom thuis, ga iets voor mezelf doen en huiswerk maken, ga eten, ga verder iets voor mezelf doen en huiswerk maken, ga naar bed.

de enige andere dag is dinsdag, waar ik s'avonds naar muziekles ga.

het enige wat ik kan bedenken is op een sport gaan en een vriendin zoeken, ik ben druk bezig met een vriendin zoeken, en ik kan niet op badminton, de enige sport die ik leuk vind, omdat dat op dezelfde dag is als mijn muziekles en ik kan het niet verplaatsen, enige tips?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:01   #2
-GameGirl
Guest

Standaard

iets doen met je vrienden..?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:09   #3
rarejopie
Guest

Standaard

die wonen allemaal 20 km verderop, ik ga om de week ofzo naar vrienden toe, maar anders wordt het me te gek (en in de vakantie vaker)
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:11   #4
-GameGirl
Guest

Standaard

zoek dan vrienden die dichtbij wonen
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:13   #5
rarejopie
Guest

Standaard

op de basisschool had ik het vet verneukt qua sociale banden (ik was een vet teruggetrokken nerderig jongentje) en de enige die echt graag met me om gaan zijn een meisje die verliefd op mij is, maar ik vind haar niet aardig en een jongen die wel aardig is, maar vaak vet irritant
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:14   #6
fritsiej
Guest

Standaard

Of ga op internet iets leuks zoeken.. Of ga gamen. Dan vliegen de uurtjes om.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:14   #7
rarejopie
Guest

Standaard

ik game genoeg, maar daar ben ik niet altijd even trots op
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:17   #8
-GameGirl
Guest

Standaard

waarom niet
als je goed word kun je later geld verdienen met gamen
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:18   #9
-GameGirl
Guest

Standaard

maar dat is ook niet echt leuk als je je sociale banden.. ver.. neukt hebt.. maar je kan altijd opnieuw beginne..
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:21   #10
rarejopie
Guest

Standaard

nou omdat mensen mij als nerd beschouwen terwijl ik dat niet ben, jah oke, ik doe gymnasium, maar ik haal ook niet altijd even geweldige cijfers. en ik probeer ook de banden weer op te bouwen maar ik kom die personen zo weinig tegen en ik heb ook geen zin om even aan te kloppen en te vragen of ze vrienden willen worden. alle personen uit mijn klas op de basisschool zijn naar een andere school gegaan, die op de fietsroute naar mijn school gaat. ik fiets meestal wel met ze mee als ik ze zie maar ik zie ze niet vaak.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:26   #11
fritsiej
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door rarejopie Bekijk Bericht
nou omdat mensen mij als nerd beschouwen terwijl ik dat niet ben, jah oke, ik doe gymnasium, maar ik haal ook niet altijd even geweldige cijfers. en ik probeer ook de banden weer op te bouwen maar ik kom die personen zo weinig tegen en ik heb ook geen zin om even aan te kloppen en te vragen of ze vrienden willen worden. alle personen uit mijn klas op de basisschool zijn naar een andere school gegaan, die op de fietsroute naar mijn school gaat. ik fiets meestal wel met ze mee als ik ze zie maar ik zie ze niet vaak.
Gast, wat boeit het nou wat ze van je zeggen?
En ik ben zo vaak alleen, nou ja, ik ben het liefst alleen..
Maarja, ze kwamen vanzelf die vrienden.. Zondat dat ik het wou. Eigenlijk beschouw ik ze liever als 'klasgenoten'..
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:26   #12
-GameGirl
Guest

Standaard

als je dan met ze meefiets kun je over dingen praten enzo.. en na een tijdje kan je afspreken wat leuks te gaan doen enzo..
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:27   #13
-GameGirl
Guest

Standaard

ja ik ben ook graag alleen..

maar soms heb ik wel behoefte aan contact
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:28   #14
fritsiej
Guest

Standaard

Njah, dat mee fietsen enzoo.. Volgends mij gaat het vanzelf als je wat meer in de klas gewend ben.. Of sla iemand op zijn #@$@ dan heb je snel vrienden, geloof me. Niet dat het leuk is hoor (gnif gnif).
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:30   #15
rarejopie
Guest

Standaard

fritsiej, het is niet fijn als mensen achter je rug om vet over je zitten te roddelen, ik heb op mijn school wel genoeg vrienden maar geen zin om 20 km te fietsen op een vrije dag om naar ze toe te gaan, dus ik ga alleen naar ze toe als mijn ouders me willen brengen.

gamegirl, als ik naast iemand fiets dan praat ik altijd wel over iets leuks, als ik iets kan bedenken. maar mijn probleem is dat ik altijd het verkeerde zeg, daardoor maak ik mensen soms aan het huilen, of ik verkloot een goede kans op iets. iedereen is soms graag alleen maar iedereen heeft ook behoefte aan contact.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:39   #16
fritsiej
Guest

Standaard

Niet iedereen!
Nooit iedereen zeggen.
Want er zijn ook autisten.
Enne, je hebt gelijk hoor.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:40   #17
-GameGirl
Guest

Standaard

wat zeg je dan.. dat je mense aan het huile maakt

en als je dat vaak gebeurt..
dat je weer wat wil zegge.. tel dan tot 10 in je hoofd en denk nog ff een keertje na
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:40   #18
rarejopie
Guest

Standaard

autisten willen geen contact maar hebben het wel nodig

nou bijvoorbeeld toen iemand zeurde over dat ze dik is, zei ik dat het wel meeviel en dat ze wel een buikje had, maar dat iemand die echt van haar hield het niet erg zou vinden, en toen moest ze huilen..
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:43   #19
fritsiej
Guest

Standaard

Citaat:
autisten willen geen contact maar hebben het wel nodig

nou bijvoorbeeld toen iemand zeurde over dat ze dik is, zei ik dat het wel meeviel en dat ze wel een buikje had, maar dat iemand die echt van haar hield het niet erg zou vinden, en toen moest ze huilen..
Ik heb geen contact nodig als ik me afsluit van mijn ouders.
Dat zijn tot nu toe de enigste contacten die ik echt nodig heb.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:45   #20
rarejopie
Guest

Standaard

als op school niemand meer met je praat ga je je op eens ook heel eenzaam voelen, daar durf ik honderden euro's op te wedden
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:47   #21
fritsiej
Guest

Standaard

Citaat:
als op school niemand meer met je praat ga je je op eens ook heel eenzaam voelen, daar durf ik honderden euro's op te wedden
Ik ben autist, en ik heb prive les gehad. Time-out laat maar zeggen. ik voelde me top. Eecht. Geen mensen die praten tegen me alleen maar een leraar die wat uitlegt. Ahh, dat was good.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:50   #22
rarejopie
Guest

Standaard

hmm, er is dus echt voor elk wat wils op deze wereld.. maar wil je het aub een beetje binnen de topic houden?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:51   #23
-GameGirl
Guest

Standaard

je moet er inderdaad rekening mee houden dat fritsiej autist is.

die hebben een heel ander beeld dan ons.. toch?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:51   #24
rarejopie
Guest

Standaard

jah oke, maar ga er toch van uit dat hij zonder enig contact helemaal gek wordt..
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:52   #25
fritsiej
Guest

Standaard

Het boek was uit nu.
Maarja, oke ik houd het wel on-topic.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 17:12   #26
Estelina
Guest

Standaard

Ik snap dat je ermee zit en dit gaat misschien hard klinken en misschien zit ik helemaal fout, maar als je thuis gaat zitten jammeren over dat je zo'n saai leven hebt dan schiet het natuurlijk ook niet op ! Nodig wat vaker vrienden van school uit om wat leuks te gaan doen ofzo, karten naar de bios of gewoon bij jou thuis chillen. Als je niet zoveel vrienden op school hebt omdat je zoals je zegt als een nerdje beschouwt wordt, wat ik trouwens zelf ook belachelijk vind dat mensen daardoor zo buitgensloten worden maargoed, probeer dan wat socialer te zijn op school en te denken voordat je iets zegt. Als iemand bijvoorbeeld zegt dat hij/zij dik is, en die persoon heeft ook idd een buikje zeg dan gewoon je overdrijft echt enorm! Ipv van toegeven dat hij of zij inderdaad een buikje heeft Of een beetje een leugentje om eigen bestwil kan ook nooit kwaad. Je kan ook een bijbaantje zoeken zijn genoeg leuke te vinden, niet allemaal even goed betaald maargoed je doet er zeker wel sociale contacten mee op en dan kan je ook weer nieuwe vrienden maken. Ga wat vaker leuke dingen doen en zoek mensen op dan kom je ze vanzelf tegen! Succes
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 17:15   #27
rarejopie
Guest

Standaard

ik heb al krantenwijk, maar daar ontmoet ik niet echt veel mensen mee, ik woon namelijk in een klein boerengat...

en ik zit niet elke dag te zeuren over dat ik een saai leven heb hoor, maar ik vraag me gewoon af hoe ik het wat leuker kan maken..

Laatst aangepast door rarejopie : 21 October 2007 om 17:20
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 17:31   #28
rarejopie
Guest

Standaard

moet ik eerst B diploma halen, dus dat kan volgend jaar pas
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 18:03   #29
rarejopie
Guest

Standaard

ik doe m'n best..
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 18:19   #30
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Haha, dat dat mens ging huilen was niet jouw schuld hoor. (Nouja je had het wat subtieler kunnen brengen maar normaal gaan mensen dan niet janken.) Je kunt je ook gewoon erbij neerleggen en besluiten om, als je de leeftijd heb, wel coole dingen te gaan doen.
Oud 21 October 2007, 18:35   #31
-GameGirl
Guest

Standaard

blabla.. ben jij een meisje of een jonge..
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 18:37   #32
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Jongen.
Oud 21 October 2007, 18:42   #33
-GameGirl
Guest

Standaard

haha okejj
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 20:25   #34
Estelina
Guest

Standaard

Citaat:
ik heb al krantenwijk, maar daar ontmoet ik niet echt veel mensen mee, ik woon namelijk in een klein boerengat...

en ik zit niet elke dag te zeuren over dat ik een saai leven heb hoor, maar ik vraag me gewoon af hoe ik het wat leuker kan maken..
Ok dan had ik het dus fout sorry Maarrehm ja ik zou als ik jou was dan een ander baantje zoeken iets met meer mensen! Is echt hartstikke leuk. Je kan altijd naar iets anders zoeken terwijl je je krantenwijk houd, en als je dan eenmaal ergens bent aangenomen kan je dat opzeggen. Probeer een supermarkt ergens in de buurt of een andere winkel of restaurant maakt iet uit, je kant het altijd proberen als het je niet bevalt hou je ermee op Ik kan je in ieder geval verzekeren dat je meer mensen gaat ontmoeten waarschijnlijk ook veel aardige!
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 20:27   #35
rarejopie
Guest

Standaard

ik ben nog maar 13
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2007, 20:07   #36
t-h
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door -GameGirl Bekijk Bericht
waarom niet
als je goed word kun je later geld verdienen met gamen
ik heb eigenlijk ook een leven zoals hierboven beschreven, heb redelijk vaak geld gewonnen emt games alleen krijg ik dan het gevoel dat ik mijn leven heb verneukt, er is ook wel meisje dat ik leuk vidn alleen durf niet tegen haar te zeggen dat ik haar leuk vind.

en neimand gaan zeuren over spelfouten HET IS TE BEGRIJPEN DUS HET IS GOED GENOEG OK

en estelina goed idee YAY
ga ik ook proberen
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels