Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 October 2007, 16:21   #1
rarejopie
Guest

Standaard

nou omdat mensen mij als nerd beschouwen terwijl ik dat niet ben, jah oke, ik doe gymnasium, maar ik haal ook niet altijd even geweldige cijfers. en ik probeer ook de banden weer op te bouwen maar ik kom die personen zo weinig tegen en ik heb ook geen zin om even aan te kloppen en te vragen of ze vrienden willen worden. alle personen uit mijn klas op de basisschool zijn naar een andere school gegaan, die op de fietsroute naar mijn school gaat. ik fiets meestal wel met ze mee als ik ze zie maar ik zie ze niet vaak.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2007, 16:26   #2
fritsiej
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door rarejopie Bekijk Bericht
nou omdat mensen mij als nerd beschouwen terwijl ik dat niet ben, jah oke, ik doe gymnasium, maar ik haal ook niet altijd even geweldige cijfers. en ik probeer ook de banden weer op te bouwen maar ik kom die personen zo weinig tegen en ik heb ook geen zin om even aan te kloppen en te vragen of ze vrienden willen worden. alle personen uit mijn klas op de basisschool zijn naar een andere school gegaan, die op de fietsroute naar mijn school gaat. ik fiets meestal wel met ze mee als ik ze zie maar ik zie ze niet vaak.
Gast, wat boeit het nou wat ze van je zeggen?
En ik ben zo vaak alleen, nou ja, ik ben het liefst alleen..
Maarja, ze kwamen vanzelf die vrienden.. Zondat dat ik het wou. Eigenlijk beschouw ik ze liever als 'klasgenoten'..
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels