|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
haay
Mijn vriend raadt mij aan professionele hulp te zoeken voor mijn "depressie-probleem" (veel te lang verhaal...) Maar dus, hij is bang, ik ben bang en we zijn er allebei nogal van overtuigd dat het ni goe gaat met mij... Ik zie al lang geen oplossing meer voor al mijn problemen, maar hij vindt dat ik op zoek moet gaan naar een psycholoog ofzo, iemand die mij wél zou kunnen begrijpen en helpen. Wel een probleem is dat mijn vriend echt de enige is die van mijn problemen en (mogelijke) depressie afweet. Geen van mijn vriendinnen weten het, en ook mijn ouders niet. Dus ik kan moeilijk vragen aan mijn moeder of zij een afspraak wil maken met een psycholoog... Ik weet dus helemaal niet wa ik moet doen en zie het allemaal niet meer zitten en ik weet dat jullie wsch niks snappen van mijn verhaal en stomme reacties gaan geven... maar ik wilde het kort houden en dat is nu al mislukt iemand die mij kan helpen? |
![]() |
![]() |