|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hey allemaal
Ik snap niet dat sommige mensuh sprekuh van alleen met iemand naar bed gaan als ze echt verlieft zijn. Maar weet juh wat ut rare is k heb beteruh sex met eimand waar k nix om geef dan iemand waar k heel veel omgeef very strange. Ik wil graag reacties. alvast bedankt |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
hoer sex zonder liefde is geen sex, ookal doe de daad maar het heet niet voor niets de LIEFDE bedrijven |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
-
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Je moet het zelf weten, van mij hoeft bij sex geen liefde te zitten, maar het maakt het wel wat uhm... kan het niet verwoorden
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
Sorry meid, maar dan vind ik je echt een HOER.... en zoals stapper al zei:
sex zonder liefde is geen sex, ookal doe de daad maar het heet niet voor niets de LIEFDE bedrijven |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
veteraan
|
![]()
voor sex zonder liefde kun je ook naar een hoertje gaan... en hoeveel heeft die er wel al niet gehad? snap je de achterliggende gedachte tussen sex met iemand die je lief hebt, en sex met iemand die je niet lief hebt?
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
humz ligt eraan.. of je die persoon al goed kent.. of dat het gewoon iemand van 1 avond is..
als je de persoon in kwestie al heeel goed kent vind ik het iets anders.. |
![]() |
![]() |
#9 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Ik weet het verschil niet, ik heb nooit sex zonder liefde...
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
het kan maar kheb het liever met liefde alles is toch veel intenser en zo dan? ale vindt ik toch..
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Waarom is een meisje meteen een hoer als ze naar bed gaat, met iemand waar ze niets voor voelt, als ze daar zelf voor kiest... En van jongens is het gewoon algemeen aanvaard dat ze zomaar ff een meisje naaien.
Als je gewoon een keertje donders geil bent en je komt iemand tegen waar je lichamelijk op valt en hij ook op jou, gewoon lekker sex hebben. Er zit natuurlijk wel een verschil tussen sex en de liefde bedrijven. Als het allebei maar is omdat je het wilt, wat is dan het probleem. Ik vind virginia absoluut geen hoer, ze doet gewoon waar zij zin in heeft... En wie zijn wij om haar dan een hoer te noemen. Ikzelf zal niet 1-2-3 met een jongen naar bed gaan waar ik verder geen gevoelens voor heb. Maar begrijp best dat het sommige dat wel doen. xxx |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Sex heeft in eerste instantie te maken met lust en niet met liefde. Dus om nu meteen hoer te gaan roepen vind ik bullshit
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Ik vind sex uit liefde toch veel fijner hoor. Ik moet wel zeker weten dat iemand meent als hij zegt dat 'ie van me houdt enzo
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
i would say:with love
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
ik zou zeggen ik heb liever met liefde.. maar ieder zijn eigen mening.. ain't it?
|
![]() |
![]() |
#21 | |
-
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Lid
|
![]()
idd beetje laag om meteen hoer te gaan roepen?
wat is er tegenwoordig mis met het one-night-stand idee... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
-
|
![]() Citaat:
One-night-stands zijn totaal niets voor mij, omdat ik echt wel iets moet voelen voor die jongen voor ik er seks mee zou willen, maar van mij mogen andere mensen gerust doen wat ze willen. Ik bekijk die meisjes daarom niet als hoeren ofzo... Maar mij zegt het persoonlijk weinig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
vroeger was het al helemaal niet moreel aanvaard. en die denkwijze of zeg in dit geval gerust maar gedragscode houden veel mensen zich nog aan....begrijpelijk naar mijn mening.. en het one-night-stand idee kan natuurlijk ook dusdanig uit zijn verband gerukt worden wanneer het altijd one-night-stands zijn die een dergelijk persoon heeft..., want dat toch wel iets over de persoon..., daarbij een even korte toelichting waarom mensen graag naar de woorden slet en dergelijke grijpen, hierbij volgens het vandale: slet (de ~ (v.), ~ten) 1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, lellebel, slettenbak, sloerie, slons let hierbij op het woord losbandig: waarop volgt: los·ban·dig (bn.) 1 zich niet aan regel, voorschrift of gewoonte houdend, vooral in moreel opzicht => bacchantisch, bandeloos Moreel opzicht, en de moraal is over het algemeen dus wat maatschappelijk aanvaard is... en in dit geval is dit nog altijd dat we in samenleving leven die monogaam is ingesteld.. just my 2 cents.
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl Laatst aangepast door dext0r : 26 September 2003 om 21:15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
Het lijkt mij fijner om sex te hebben met iemand van wie je houd, want het gaat bij mij soms meer om gewoon dicht bij iemand zijn, dan de sex opzich..
|
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
nogal hoerachtig ja... kben eens bij iemand naar binnen gegaan:
Ik belde aan k zag een jongen en begon gelijk te zoenen trok hem naar boven en hij begon me bijna te vingeren en alles, toen keek ik hem aan.... WTF DE BUURJONGEN VAN MN VRIENDJE! verkeerde deur... die jongen kon ik ook niet en ik vond het ook minder lekker conclusie: nouja.. wat stapper zij |
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
waarheids gehalte van deze post... [-/----------]
![]() |
![]() |
#30 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Beetje hypocriet. En over monogamie; kvind het positief dat iemand dat doorbreekt, gedeelte van onze monogame personen in onze monogame samenleving zijn toch leugenaars > hoeveel mensen gaan wel niet vreemd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
en over dat stukje van moraal, het is dus juist tegenwoordig zo..dat de moraal min of meer aan het veranderen is. en overigens is moraal geen plicht; maar iets waar men zich graag aan wil houden, omdat je anders 'anders' bent dan anderen in de maatschappij. vb is homoseksualiteit; nog altijd omstreden.
![]() |
![]() |
#32 | |
Lid
|
![]() Citaat:
sex om genot negatief? mensen gebruiken is wel negatief, maar niet elke one-night-stander gebruikt zijn of haar partner. zolang de partner in bed er hetzelfde over denkt, zich ook niet wil binden, wacht op de ware maar ondertussen wel van het leven en dus van sex wil genieten.. ik vind het niet negatief. misschien wel de perfecte manier om die ware te ontmoeten ![]() maarja. wat lul ik ook eigenlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
veteraan
|
![]() Citaat:
en goh, wat is jou mentaliteit verandert sinds je sex hebt leren kennen ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
k heb echt kut dingen meegemaakt in de liefde daarom kan k me nie zo snel binden ana iemand. Maar als k op een feestjuh ben en k kom een beetjuh leuke jongen teguh maakt et me nie uit als ie met me zoent. Soms loopt het wel is op meer uit en dan zit k vaak thuis van: hij s wel leuk. Maar dah gevoel ban k dna uit mn hoofd omdat de liefde me alleen maar elende heeft bezorgd. En sex zonder liefde heeft me nog nooit elende besorgd alleen maar leuke en lekkeruh herrinderingen.Misschien dak ooit wel een vriend krijg maar daarvoor zal een jongen echt heel veel moeite voor moeten doen want anders vertrouw ik ut niet.
dus wat nou hoer? |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Lid
|
![]() Citaat:
blame yourself ![]() Citaat:
![]() offtopic: tip, als je langer hier wil blijven is het miss raadzaam om je sig te wijzigen en je nederlands te verbeteren ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
volgens mij is je waarnemings gehalte dan niet HEEEL erg hoog...wat mij onwerkelijk lijkt... daarom schat ik je verhaal niet zo hoog en betrouwbaar in...
![]() |
![]() |
#38 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Lid
|
![]() Citaat:
:respect: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
veteraan
|
![]()
hahaha, ok, nu heb je meerdere mensen krom van het lachen denk ik
![]()
![]() |
#41 |
Lid
|
![]() ![]()
![]() |
#42 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() LoL... *sprakeloos* In dit geval mogen we het haar nie kwalijk nemen vind ik ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik zeg: breezer SLET |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Über Mensch
|
![]()
waar blijft je foto met een breezer nouw?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Guest
|
![]()
Sorrie kom een beeetje HEEL laat
maar ik zeg Moehahahahaha Whahahahahaa jezus mina godskelere wat een grappige mensen bestaan er op de wereld. Stel dat de OPA van je buurjongen open had gedaan Angel Quita ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Guest
|
![]() Citaat:
zoniet zal jeuh eeuhn keuzeuh moeteuh makeuh, wileuh je liefdeuh of sekseuh? was het belangrijkste voor jouw |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Trouwens... Als ik al haar topics zo lees... En ik probeer in mijn gedachten een beeld van iemand te krijgen, kan ik toch wel eerlijk zeggen, dat het beeld dat ik over dit meisje vrij laag is ![]() Ik zal julllie maar besparen om alle feiten op een rijtje te zetten, maar meid... Stel je prioriteiten eens in't leven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Guest
|
![]()
ik heb zojuist ook maar even je cu2 gedoe eens bekeken
en dan je post nog eens zorgvuldig gelezen nu je bent dus van 87 dat betekend iets van een 16 jaar oud ok tot daar toe nog dat is al redelijk oud moest het niet zijn dat op je site bijna alles over sex gaat je posts meestal gewoon lachwekkend zijn (sex met of zonder liefde??? ik zou het niet eens durven vragen) maar misschien kan het wel zijn dat je er niets aan doen? heb je soms een ziekelijke neiging naar sex? heeft het voor jouw wel iets met liefde, of laat staan dan nog vriendschap te maken? of wil je gewoon iets tussen je benen? |
![]() |
![]() |
#50 |
Guest
|
![]()
Waarom zou je geen seks kunnen hebben met iemand waar je niets om geeft?
Meestal is dat betere seks overigens omdat dat makkelijker is, je ziet elkaar niet veel, je kent elkaar niet echt, je hebt niet de behoefte jezelf te moeten bewijzen tegenover diegene en in sommige gevallen zie je elkaar zelfs nooit meer. Ik denk dat het makkelijker is jezelf te laten gaan bij iemand waar je niets om geeft dan iemand waar je wel om geeft.. |
![]() |