|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
stel m nu samen
de muziek(leden)forum band bestaande uit: gitaar: bas: drums: zang: achtergrond zangeres 1: achtergrond zangeres 2: didgeridoo: triangel: mond harmonica: ik meld me al aan voor triangel! |
|
|
|
#2 |
|
veteraan
|
gitaar: lieve_colafles
![]() bas: QQQ drums: anemic zang: yor achtergrond zangeres 1: Jamiel achtergrond zangeres 2: AMF didgeridoo: dext0r triangel: yor mond harmonica: Spine
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
gitaar: QQQ voor zijn muzikale kennis ( en weirde bands die hij kent)
bas: stapper, kan ie mooi combineren met zijn fobie voor filmmuziek (toch?) drums: dimas (ex-lid), hij geilt op drummers schijnt zang: yo de plo, kan ie al zijn frustratie er eindelijk uitgooien zodat de mensen is een keertje WEL naar m luisteren achtergrond zangeres 1: biffy natuurlijk, maar dan wel zonder dat bierbuikje (bierbuikjes zuigen!) achtergrond zangeres 2: silverchair, je moet natuurlijk ook wat uitstraling in je band hebben didgeridoo: anemic, hij houdt van blazen triangel: dextor, hij heeft graag de touwtjes in handen en de triangel is onmisbaar! mond harmonica: spine voor de nodige emotie ik wordt wel manager en we nemen een split op met jim |
|
|
|
#4 | |
|
Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Guest
|
Citaat:
gitaar: FiZz bas: Funfair drums: Anemic zang: Yo-de-plo achtergrond zangeres 1: Biffi achtergrond zangeres 2: AMF didgeridoo: Appelshampoo triangel: yor mond harmonica: BW genre: rock, metal manager: Stapper
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
Stapper waarom moet ik in godsnaam op de didgeridoo ? maar ok
hier mijn lijstje gitaar: FiZz, lijkt me duidelijk bas: instructio4, lijkt me echt zown basgitarist drums: Anemic, sjah is ook drummer bij zijn eigen band toch ? zang: AMF, kan denk ik wel mooi zingen achtergrond zangeres 1: Lieve Colafles achtergrond zangeres 2: Silverchair didgeridoo: bAnAqUeEn, zie die fotows triangel: Yor mond harmonica: appelshampoo, dat is me roeping
|
|
|
|
#7 |
|
Lid
|
gitaar: fizz
bas: dimas lijkt me wel een echte bassist ![]() drums: anemic zang: yor achtergrond zangeres 1: biffy achtergrond zangeres 2: jamiel didgeridoo: dext0r triangel: stapper ![]() mond harmonica: ambypur en ik ben wel de manager
|
|
|
#8 |
|
Lid
|
he, ik doe op de bas ja
![]() én zingen is dat ook goed
|
|
|
#9 |
|
Lid
|
doe maar zo
![]() gitaar: fizz ![]() bas: biffyyy drums: anemic zang: yor achtergrond zangeres 1: biffy ![]() achtergrond zangeres 2: jamiel didgeridoo: appelshampoo triangel: dext0r mond harmonica: spine vind ik wel een goeie ![]() oh en dan kunnen we ook een koor maken met stevie, ambypur, QQQ, instructio4 en alle andere muziekforummers in nonnenpakjes
|
|
|
#10 | |
|
Lid
|
Citaat:
ik ben alex james niet
|
|
|
|
#11 |
|
Guest
|
FiZz op gitaar? en zang
(out dated look, maar da's eigenlijk op bijna elke foto zo )Owja, binnenkort een nieuw nummer opnemen wat iedereen vreselijk zal vinden, maar wat helemaal mij is Of 2 nummers.
|
|
|
|
#12 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#13 | |
|
krrraak
|
Citaat:
|
|
|
|
#14 | |
|
Trots van het noorden.
|
Citaat:
|
|
|
|
#15 |
|
Trots van het noorden.
|
gitaar:anemic
bas:ik doe wel een poging daarop drums: dimas zang:amf achtergrond zangeres 1:jamiel achtergrond zangeres 2: dext0r didgeridoo:fizz triangel:yor mond harmonica:biffy
|
|
|
#16 |
|
veteraan
|
spine is een emmer
|
|
|
#17 |
|
krrraak
|
das nog altijd beter dan een mannelijke achtergrond zangeres anders
|
|
|
#18 | |
|
Trots van het noorden.
|
Citaat:
|
|
|
|
#19 |
|
Lid
|
ben al gevraagd voor mondharmonica en nonnetjes koor ...
cool
|
|
|
|