|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
Bekijk resultaten enquête: Verkleed als wat? | |||
Hoeren |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 29,63% |
Schoolmeisjes |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 70,37% |
Stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
-
|
![]()
Juh, we moeten ons gaan verkleden om uit te gaan naar Aarschot/Leuven... Maar we weten nog niet in wat...
Tussen deze twee twijfelen we : Schoolmeisjes : Rokje, witte kniekousen, wit hemdje, das, twee staartjes... Hoeren : Hoge laarzen, netkousen, rokje, .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
-
|
![]() Citaat:
De stomme kutteven van ons klas gaan als maffia... Maar sinds gisteren hebben wij onze eigen klas opgericht... ![]() We Rule ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
schoolmeisjes
![]() hoeren is weer zo... hoerig en dan schoolmeisje a la britney spears, kan je die twee toch beetje met elkaar combineren ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
° Blub °
|
![]()
hoeren is zo gewoon, bij ons deed er ieder jaar wel een klas dat, net als maffia, engeltjes,... zag je ieder jaar terug
![]() maar schoolmeisjes, hmmm... schoolmeisjes dan maar Ons thema was hawaï ![]() ![]() ![]() Gaat foto's zoeken ![]()
![]() |
#5 | |
-
|
![]() Citaat:
Wij hebben ook ontbijt op school die vrijdag dan... Wij gaan nachtje door doen verkleed al ![]() Vorig jaar waren er ook al die thema hawaï hadden (denkt aan bAnAnAqUeEn) dus zo orgineel is 't ook nie meer ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
schoolmeisjes!
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
° Blub °
|
![]()
Foto's gevonden
![]() Deel van m'n klasje ![]() ![]() Ik helemaal rechts ![]() met vriendin: Op 'tzand:
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
hoer natuurlijk
altijd leuk ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
schoolmeisjes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
feest ziet er een beetje kansloos uit |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Wij gaan als playboy-bunnies ![]() Ja,mijn idee... Knalroze pluchen beenverwarmers,zwarte netkousen,zwarte hotpants,wit hemdje,roze strikje, konijnestaartje en roos-wit-pluchen bunny-oortjes... En een heel hm sletterige dans ![]() We hebben al carwash gedaan om alles te kunnen betalen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
![]() wanneer is het eigenlijk precies 100dagen?? bij mij was het de 8e maart *remember ![]() héhéhé, herinner me net dat ik de dag ervoor in de les al de jongens hun nagels in het felroos heb gelakt ![]() en 's avonds met een vriendin m'n schoenen geschilderd ![]() *blaat*
![]() |
![]() |
#14 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Volgende week vrijdag dus ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Bij mij eerste vrijdag van maart ofzo,en alles is al gepland... Moet je nu nog alles in elkaar steken? :s offtopic: ik draag mijn kostuumpje dus nogges voor aalst carnaval ook ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
als een hoertje!
met minirokje, netpanty's, latex laarzen, doorschijnend topje, hoepels in je oren, dik aangezette ogen, rode lippen, rouge en je haar getoupeerd. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
ik moet voor zaterdag kiezen om als hoer of pooier te gaan
![]() denk dat t maar pooier word, pimp hoedje en stafje en je bent the mann ![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Bianca
|
![]()
schoolmeisjes
![]() ![]()
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
ik ga met een schots rokje op school verschijnen
mijn haar los laten hangen en zo heel brugge shockeren ben wel trots lid van het mannelijke geslacht |
![]() |
![]() |
#23 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
eigenlijk was het geen 100dagen maar 18dagen dat we gevierd hebben ![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
![]() ![]() pssst, gisteren was frituur niet openen ![]() *blaat* Wij hebben 108dagen gevierd ![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
is dat 100 dagen een soort van verbelgischte carnaval ofzo?
|
![]() |
![]() |
#27 |
° Blub °
|
![]()
100dagen wordt gevierd door de laatstejaars omdat ze nog maar 100dagen naar school/middelbaar moeten gaan..
En ik noem het geen carnaval ![]()
![]() |
#28 | |
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() Niet open ? Geen idee, ben gisteren naar het hoekske ofzo geweest voor mijn eten ![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
![]() ![]() weet je toevallig of dat je bij thoekske ook gewoon hun lasanges kan meekrijgen? nee zeker ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Super Lid
|
![]()
schoolmeisje..
![]() ![]()
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() misschien als je het heel lief vraagt ? ![]() ![]() welk exaam was klotig dan ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
![]() gaat het eens heel lief gaan vragen ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
vorig jaar met de carnaval was ik ook schoolmeisje...
![]() best lache... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Edit...Niej goed gelezen...ghehe ik zou alsnog voor schoolmeisje kiezen... ![]() een wit blousje, das, netpanty, laarzen met en flinke hak, haren een beetje uhh ruig en een zwart rokje... Laatst aangepast door Olleke : 21 January 2004 om 13:45 |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Wanneer je in je laatste jaar zit (6de dus), vier je de laatste 100 dagen,m.a.w. de laatste 100 dagen dat je naar school moet gaan. Is 1 groot feest enzo |
|
![]() |
![]() |
#39 | ||
-
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je hebt dus nog maar 100 dagen les in principe... Dus nog 100 dagen naar school en je bent er vanaf.... (maar ik ga hogeschool doen dus eigelijk ook weer niet ![]() Dus je gaat met je klas verkleed drinken en activiteiten doen... En wraak nemen op 5de jaars met bloem, eieren, melk en confetti ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#41 | |
-
|
![]() Citaat:
... het is in ieder geval wel lachen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() maar zo bedoelde ik het niet...ik zit nog lang niet in me laatste jaar...doe pas 3 havo... |
|
![]() |