|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | |
|
architect of life
|
Citaat:
Waarom wel?/Waarom niet? Te duur? Niet mooi? Of omdat je vind dat zoiets niet ethisch verantwoord is?
|
|
|
|
#2 |
|
Meest gerespecteerde forummer
|
ik vind bont niet mooi, ik ben tegen het dragen van dierenhuiden. zou het dus nooit kopen, nep noch echt.
dieren doodknuppelen voor een jas, nee dank u.
|
|
|
#3 | |
|
Guest
|
Citaat:
vind het lelijk, en als ik het dan mooi zou vinden, zou ik het niet dragen, gewoon uit principe omdat ik vind dat het niet kan! |
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
Oh damn ik had vorige week ofzo iets heel stoms gehoord bij Papaul:
Paul: " Ja er bestaat ook iets van kunstbont. waarom dragen jullie dat dan niet ?" 1 van die twee vrouwen: " Nou, ik heb er een goede reden voor. Als je echt bont onder de grond stopt, dan wordt het een met de natuur. Wanneer je kunstbont onder de grond stopt, dan is dat milieuvervuiling" Dus: Je laat wel dieren afmaken maar oh wee als het milieu vervuilt wordt ?
|
|
|
|
#5 |
|
p 0 m p . .
|
Was daarom ook bij Kopspijkers
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
Personelijk heb ik niks meer tegen bont dan tegen leer of vlees. En daar is mijn mening over als ik het niet hoef te dragen of te eten vind ik het best. Wat andere mensen ermee doen vind ik prima.
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
ik ben tegen bont, maar als mensen graag nep willen dragen dan moeten ze dat vooral doen. het ziet er gewoon lelijk uit naar mijn mening.
|
|
|
|
#8 |
|
Guest
|
Vreselijk !
Wie loopt er nou in Bont ! Daar is een zielig zeehondje of beertje of andere dierer voor dood gemaakt ! Voor mensen die er mooi uit willen zien is gewoon zielig ! Ze willen laten zien dat ze geld hebben en wiillen worden geadoreerd ! En zo willen ze zelfvertrouwen opbouwen dus ze zijn onzeker ! Flut spul in 2 woorden |
|
|
|
#9 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#11 |
|
veteraan
|
ik vind het over het algemeen maar hypocrisie. dat je tegen bont bent ok, want voor bont worden dieren slechts gekweekt en gedoodt voor het mooie pluizige velletje..
maar als je ook bent tegen leer bijvoorbeeld dan vind ik het toch een beetje ver gaan. als je dan toch een koetje slacht, en je houd een huidje over om een fatsoenlijke schoen van te maken wat is dan het probleem?
|
|
|
#12 | |
|
veteraan
|
Citaat:
|
|