|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
waarom is msne eigenlijsk zow verdomt verslavend?!
ik ken egt niet meer zonder egt zow vaag dan heb je je vrienden al de heledag gezien en gesproken en dan savond dan lul je weer tegen ze eigenlijks is het hele vaag maar mega verslavend ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Ik weet niet hoe het komt dat msn verslavend op jou werkt, ik heb er niet zo'n last van. Bijv. op vakantie kan ik makkelijk 3 weken zonder. En ik word er ook niet chagerijnig van als ik niet kan msnen.
![]() |
#3 |
architect of life
|
![]()
Ik denk dat zoiets heel erg afhangt van persoon tot persoon. Ik vind het vervelend om met mensen die ik IRL ken te praten op msn. Die gesprekken vallen na een kwartiertje vaak gewoon stil.
Verslavend werkt het niet echt op mij. De laatste maanden ben ik er veel minder te vinden dan voorheen.
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
Die zit!
![]() ennee waar is trouwens de telefoon ook alweer voor uitgevonden?? gaat veel makkelijker! ![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Amsterdam Original
|
![]()
Gelieve geen verbeteringen of opmerkingen te geven aan topicstarter. Niet leuk? Reageer dan lekker niet
![]()
![]() |
#6 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]() En zow, benk en saggo, blijft vervelend, en daar mag best wat over gezegd worden
![]() |
![]() |
#7 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
Misschien moet je het als onze morele taak zien dat wij dit soort taalverloedering blijven corrigeren...
Jammer alleen dat dit mensen wegjaagt en derhalve wellicht terecht dat de staff er tegen optreedt.
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|