|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik vind dat ik echt een verschrikkelijk saai leven heb, ik wordt wakker, ga eten en naar school, kom thuis, ga iets voor mezelf doen en huiswerk maken, ga eten, ga verder iets voor mezelf doen en huiswerk maken, ga naar bed.
de enige andere dag is dinsdag, waar ik s'avonds naar muziekles ga. het enige wat ik kan bedenken is op een sport gaan en een vriendin zoeken, ik ben druk bezig met een vriendin zoeken, en ik kan niet op badminton, de enige sport die ik leuk vind, omdat dat op dezelfde dag is als mijn muziekles en ik kan het niet verplaatsen, enige tips? |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
iets doen met je vrienden..?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
die wonen allemaal 20 km verderop, ik ga om de week ofzo naar vrienden toe, maar anders wordt het me te gek
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
zoek dan vrienden die dichtbij wonen
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
op de basisschool had ik het vet verneukt qua sociale banden (ik was een vet teruggetrokken nerderig jongentje) en de enige die echt graag met me om gaan zijn een meisje die verliefd op mij is, maar ik vind haar niet aardig en een jongen die wel aardig is, maar vaak vet irritant
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Of ga op internet iets leuks zoeken.. Of ga gamen.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ik game genoeg, maar daar ben ik niet altijd even trots op
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
waarom niet
![]() als je goed word kun je later geld verdienen met gamen ![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en neimand gaan zeuren over spelfouten HET IS TE BEGRIJPEN DUS HET IS GOED GENOEG OK ![]() ![]() ![]() en estelina goed idee YAY ga ik ook proberen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
maar dat is ook niet echt leuk als je je sociale banden.. ver.. neukt hebt.. maar je kan altijd opnieuw beginne..
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
nou omdat mensen mij als nerd beschouwen terwijl ik dat niet ben, jah oke, ik doe gymnasium, maar ik haal ook niet altijd even geweldige cijfers. en ik probeer ook de banden weer op te bouwen maar ik kom die personen zo weinig tegen en ik heb ook geen zin om even aan te kloppen en te vragen of ze vrienden willen worden. alle personen uit mijn klas op de basisschool zijn naar een andere school gegaan, die op de fietsroute naar mijn school gaat. ik fiets meestal wel met ze mee als ik ze zie maar ik zie ze niet vaak.
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En ik ben zo vaak alleen, nou ja, ik ben het liefst alleen.. Maarja, ze kwamen vanzelf die vrienden.. Zondat dat ik het wou. Eigenlijk beschouw ik ze liever als 'klasgenoten'.. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
als je dan met ze meefiets kun je over dingen praten enzo.. en na een tijdje kan je afspreken wat leuks te gaan doen enzo..
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
ja ik ben ook graag alleen..
maar soms heb ik wel behoefte aan contact ![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Njah, dat mee fietsen enzoo.. Volgends mij gaat het vanzelf als je wat meer in de klas gewend ben.. Of sla iemand op zijn #@$@ dan heb je snel vrienden, geloof me.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
fritsiej, het is niet fijn als mensen achter je rug om vet over je zitten te roddelen, ik heb op mijn school wel genoeg vrienden maar geen zin om 20 km te fietsen op een vrije dag om naar ze toe te gaan, dus ik ga alleen naar ze toe als mijn ouders me willen brengen.
gamegirl, als ik naast iemand fiets dan praat ik altijd wel over iets leuks, als ik iets kan bedenken. maar mijn probleem is dat ik altijd het verkeerde zeg, daardoor maak ik mensen soms aan het huilen, of ik verkloot een goede kans op iets. iedereen is soms graag alleen maar iedereen heeft ook behoefte aan contact. |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Niet iedereen!
Nooit iedereen zeggen. ![]() Want er zijn ook autisten. ![]() Enne, je hebt gelijk hoor. |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
wat zeg je dan.. dat je mense aan het huile maakt
![]() en als je dat vaak gebeurt.. dat je weer wat wil zegge.. tel dan tot 10 in je hoofd en denk nog ff een keertje na ![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
autisten willen geen contact maar hebben het wel nodig
![]() nou bijvoorbeeld toen iemand zeurde over dat ze dik is, zei ik dat het wel meeviel en dat ze wel een buikje had, maar dat iemand die echt van haar hield het niet erg zou vinden, en toen moest ze huilen.. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Dat zijn tot nu toe de enigste contacten die ik echt nodig heb. |
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
als op school niemand meer met je praat ga je je op eens ook heel eenzaam voelen, daar durf ik honderden euro's op te wedden
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
hmm, er is dus echt voor elk wat wils op deze wereld.. maar wil je het aub een beetje binnen de topic houden?
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
je moet er inderdaad rekening mee houden dat fritsiej autist is.
![]() die hebben een heel ander beeld dan ons.. toch? |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
jah oke, maar ga er toch van uit dat hij zonder enig contact helemaal gek wordt..
|
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
Het boek was uit nu.
Maarja, oke ik houd het wel on-topic. |
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
Ik snap dat je ermee zit en dit gaat misschien hard klinken en misschien zit ik helemaal fout, maar als je thuis gaat zitten jammeren over dat je zo'n saai leven hebt dan schiet het natuurlijk ook niet op !
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
ik heb al krantenwijk, maar daar ontmoet ik niet echt veel mensen mee, ik woon namelijk in een klein boerengat...
en ik zit niet elke dag te zeuren over dat ik een saai leven heb hoor, maar ik vraag me gewoon af hoe ik het wat leuker kan maken.. Laatst aangepast door rarejopie : 21 October 2007 om 17:20 |
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
moet ik eerst B diploma halen, dus dat kan volgend jaar pas
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Guest
|
![]()
ik doe m'n best..
|
![]() |
![]() |
#32 |
Super Lid
|
![]()
Haha, dat dat mens ging huilen was niet jouw schuld hoor. (Nouja je had het wat subtieler kunnen brengen maar normaal gaan mensen dan niet janken.) Je kunt je ook gewoon erbij neerleggen en besluiten om, als je de leeftijd heb, wel coole dingen te gaan doen.
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
blabla.. ben jij een meisje of een jonge..
|
![]() |
![]() |
#34 |
Super Lid
|
![]()
Jongen.
![]()
![]() |
#35 |
Guest