|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 |
Guest
|
![]()
weetje eigenlijk is het best wel ziek als je afwassen of stofzuigen een goede daad vind...
dat hoort toch gewoon bij het leven? of zijn jullie (Diegene die stofzuigen en afwassen ed, als goede daad hebben neergeschreven) zo verwend, lui, of anders vul in op de puntjess....., dat jullie niet helpen in het huishouden? |
![]() |
![]() |
#52 |
.
|
![]()
huishouden?
hallow ik krijg er toch niet voor betaald of wel? ![]()
![]() |
#53 | |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Guest
|
![]()
ik vind dat meer zoiets van bijspringen waar het nodig is..
een goede daad is voor mij zoiets als een brandend huis inrennen om er een kindje te gaan redden.. of meelopen met een blind iemand die de weg kwijt is. of iemand die je ziet jatten aangeven bij de beveiliging.. of zoiets.. |
![]() |
![]() |
#55 |
.
|
![]()
echt niet..... dan ben je terrorist
![]() mareuhm... het is toch normaal dat je je moeder een handje helpt in het huishouden... als ik de badkamer schoonmaak, doe ik dat niet als goede daad, maar gewoon omdat het erbij hoort ![]()
![]() |
#56 |
BeHeerser
|
![]()
Kwam bij het poolen een jongen van voetbal tegen die dronken een ruit had doorgeslagen. Na veel bellen en regelen zijn we uiteindelijk in het ziekenhuis belandt alwaar hij gehecht is.
Ondertussen dus niet uit geweest maar wel een goede daad verricht... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |