|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
...zijn dus zó vervelend hč!!! Ze zeuren eerst tegen de persoon die voor en achter hun staan, en als ze eindelijk aan de beurt zijn moeten ze nog hun portemonneetje met 10000 rinkelende cantjes gaan lopen zoeken. *zucht*
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
ik ben altijd erg blij met al dat kleingeld hoor, en zeker als het gepast is, dan wachten de andere klanten maar, die oudere mensen zijn nog aardig ook
![]() 50 euro geven voor 1 pak melk is echt niet leuk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
.
|
![]()
ajoh je moet gewoon geen haast hebben
![]()
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Als je nou snel wat moet gaan kopen zoals eeeehh... Condooms bevoorbeeld, je gaat dan naar de winkel, jij al chagrijnig omdat je ze moest gaan kopen en het was net zover, je vriendin ligt thuis geil op bed, ... En dan ga je me vertellen dat je geen haast moet hebben?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
a. ze zeuren niet b. jij bent dom c. want jij wordt ook oud mening van mijn oma (die NIET dom is ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Amanda
|
![]()
pfff duffie laat die oude mensen ok in hun waarde ik spreek jou later nog wel.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
of ze gaan pinnen, das ook altijd wel leuk
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
oude mensen komen mijn strot uit. Je kan nooit iets goeds doen in hun ogen.
Sta ik een brief te posten, mijn scooter stond dus op de weg( wel helemaal aan de kant) loopt er zo'n oud takke wijf op me af en zegt: "Zeker teveel moeite om je brommer op de stoep te zetten." Terwijl ik zeker weet dat als ik de scooter op de stoep had gezet ze dan weer zou zeggen dat die in de weg staat. ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Jullie kunnen anders ook goed zeuren.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
Ik heb er geen last van dat oudere mensen voor en achter mij bij de kassa aan het zeuren zijn. Er zijn bij de supermarkt waar ik kom trouwens best veel mensen die pinnen. Ik probeer zelf altijd zo gepast mogelijk te betalen.
En haast heb ik niet. Wel hou ik rekening met de rij achter mij, gewoon uit fatsoensoverwegingen. |
![]() |
![]() |