|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Über Mensch
|
![]()
Ik heb dit seizoen nog helemaal niet getrained en ik heb vandaag weer een Persoonlijk record gezwommen
![]() 50 m school slag iets meer als een seconde eraf van 38 seconden naar 36.9 ofzo geen id 50 vrijeslag (borstcrawl) van 29.98 sec naar 29.14 dus ook weer bijna een seconde... ik stond echt te springen echt zo facking cool. nouja 200 wisselslag ging ook wel goed. 1.5 sec boven me PR van 2.48 min maar een seizoen niet trainen en zo een tijd neer zetten ![]() wilde ik ff kwijt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
cool, feli
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
jhahaha toch alleenmaar beter,...als je nuw eer gaat trainen heb je weer voordeel bij voor volgend jaar?
|
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
gefeliciteerd
![]()
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Handig
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Kei goed
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
athanatos
|
![]()
Als je door blijft trainen gaat het misschien nog beter.. kzou zeggn ga zo door!!
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Wijze spreuk van DaRick;
Records zijn er om te breken ![]() Keep up da good work!! Kwas laatst ook goed op weg om me met hardlopen aan te scherpen, maarja overmoedigheid wordt niet beloond. Voet overbelast ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Geen Super Lid
|
![]()
ze hebben vast het zwembad verkleind
![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |