Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 June 2003, 22:55   #1
GregoorvanDijk
Guest

Thumbs up Volgend jaar weer naar de Dijk!!

Jawel mensen, DE FC, de FC Volendam is weer TERUG waar ze horen!!!!!!!!! FC Volendam promoveert naar de eredivisie, en dat betekend DUS weer een weekendje vakantie in Stef zijn provincie, en een wedstrijdje aan de Dijk Jammer voor Excelsior trouwens, maar tis nie anders. Zwolle blijft er ook in, best balen, dat wordt dus geen De Braak
  Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2003, 22:56   #2
Forza_vitesse
Guest

Standaard Re: Volgend jaar weer naar de Dijk!!

Citaat:
Originally posted by bartje518
Jawel mensen, DE FC, de FC Volendam is weer TERUG waar ze horen!!!!!!!!! FC Volendam promoveert naar de eredivisie, en dat betekend DUS weer een weekendje vakantie in Stef zijn provincie, en een wedstrijdje aan de Dijk Jammer voor Excelsior trouwens, maar tis nie anders. Zwolle blijft er ook in, best balen, dat wordt dus geen De Braak
ik ben hardstikke blij dat die sateliet club van feyenoord eruit is
  Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2003, 22:57   #3
bruggi
Guest

Standaard

Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2003, 23:04   #4
Arie-Kanarie
Guest

Standaard

Kunnen de liedjes over het Hemeltje ook mooi komen

Alleen denk ik niet dat Zoetebier dat zo leuk zal vinden
  Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2003, 23:13   #5
maupstar
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie

mooi ????
  Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2003, 01:25   #6
Superjood
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie

Alleen denk ik niet dat Zoetebier dat zo leuk zal vinden
.
lijkt me vrij kansloos als je zoiets gaat zingen
  Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2003, 04:27   #7
HugoBoss
klopt

Standaard

in mijn herinnering scheen altijd de zon in v'dam?
Oud 20 June 2003, 07:39   #8
theo tank
Nostalgisch lid

Thumbs down

Mmm als je gisteren al die oranje figuren weer zag
Oud 20 June 2003, 09:38   #9
The Phit
Guest

Standaard

Echte vette tof man, alleen vinnik t beetje maf dat bartje zo super blij is dat hij naar NH gaat komen. normaal kan hij het wel schieten en komt ie er enkel uit noodzaak, maar nu is ie dolblij met dat ie naar dat visserdorpje gaat.
t kan ook voor de welbekende Cocaine zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2003, 11:10   #10
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
Echte vette tof man, alleen vinnik t beetje maf dat bartje zo super blij is dat hij naar NH gaat komen. normaal kan hij het wel schieten en komt ie er enkel uit noodzaak, maar nu is ie dolblij met dat ie naar dat visserdorpje gaat.
t kan ook voor de welbekende Cocaine zijn.
Daarvoor hoef ik nie helemaal naar Volendam, Phit Neen, van Volendam maakten we bij Roda altijd een heel weekend van, aangezien het er best tof is qua sfeer en uitgaan. Enne, Theo, die jongens kunnen er niks aan doen dat ze in t oranje spelen
  Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2003, 12:02   #11
The Phit
Guest

Standaard

Citaat:

Daarvoor hoef ik nie helemaal naar Volendam, Phit Neen, van Volendam maakten we bij Roda altijd een heel weekend van, aangezien het er best tof is qua sfeer en uitgaan. Enne, Theo, die jongens kunnen er niks aan doen dat ze in t oranje spelen
aangezien jij zon grote hekel heb aan ajax, en volendam is zeg maar een soort van broertje van ajax. Had ik eerder verwacht dat jij er van zou balen, maar idd, een weekendje volendam is leuk, lekker in kostuum op de foto, met garnalenbootkes ronddobberen, ff naar marken, altijd leuk natuurlijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2003, 12:15   #12
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Citaat:

Ze kiezen er wel zelf voor om in oranje polo's met een opblaaskroon op de tribune plaats te nemen.
Lange leven de knotsgekke voetbalsupporters

Misschien kan RBC ook wel in de polonaise aansluiten is immers ook Oranje, of Heerenveen is wel niet Oranje maar wel reuze gezellig
Oud 20 June 2003, 12:34   #13
The Phit
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Ze kiezen er wel zelf voor om in oranje polo's met een opblaaskroon op de tribune plaats te nemen.
Lange leven de knotsgekke voetbalsupporters
Je kunt het ze niet kwalijk nemen, maar Volendammers zijn gewoon een van de meest eigenzinnige mensen in nederland en ze voelen zich ook meer hollander dan wie dan ook. Tja, dat heb je he, met zo'n vissersplaatsje met een kleine gemeenschap en van die marrianne webers en de Smitjes, Keizers en veermannetjes etc etc. Allemaal nederlands product en dan ook nog de sterretjes die vroeger allemaal in oranje hebben gespeeld. ach, volendam. mooier kunnen we t niet maken.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2003, 12:36   #14
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Ik vind het jammer voor Helmond Sport, had liever die club in de eredivisie dan dat pauperige Zwolle
  Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2003, 13:25   #15
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Je kunt het ze niet kwalijk nemen, maar Volendammers zijn gewoon een van de meest eigenzinnige mensen in nederland en ze voelen zich ook meer hollander dan wie dan ook. Tja, dat heb je he, met zo'n vissersplaatsje met een kleine gemeenschap en van die marrianne webers en de Smitjes, Keizers en veermannetjes etc etc. Allemaal nederlands product en dan ook nog de sterretjes die vroeger allemaal in oranje hebben gespeeld. ach, volendam. mooier kunnen we t niet maken.
Dat is het mooie. Het is an sich best gezellig, 100% pro-nederlanders, en 100%-anti. Maar naar Volendam gaan geen NSC'ers mee, dus blijft het gezellig. Gewoon een weekendje tegengestelden, dat is mooi. Die oranje kronen e.d. vind ik ook niks, Theo, maar het is niet het oranje van Nederland, en dan vind ik t wel mooi. Ik probeerde gisteren alleen op de kleur te letten, en niet op hoe die kleur tot stand kwam.

Enne, Tuur, wees blij Zwolle was dan volgend jaar kampioen geworden in de 1e divisie, nu worden jullie het
  Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2003, 13:43   #16
maupstar
Guest

Standaard

Citaat:
en ze voelen zich ook meer hollander dan wie dan ook. Tja, dat heb je he, met zo'n vissersplaatsje met een kleine gemeenschap en van die marrianne webers en de Smitjes, Keizers en veermannetjes
  Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2003, 15:29   #17
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder

Kampie's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Emmen was er wel aan toe om een enkeltje eredivisie te nemen..
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2003, 15:38   #18
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

best dat ze hun clubkleuren willen tonen, maar zodra dit gebeurt dmv opblaaskronen en molens, dan hoef het van mij al niet meer.

Ben al lang blij dat er geen roodwitte opblaaskronen zijn, ik vind die mafkezen met lichtgevende kerstmusten in de Kuip al erg genoeg...

Berichting Regels