Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 January 2004, 14:10   #51
supergirl
Guest

Standaard

Bij ons in de stad staat altijd een straatkrant verkoper voor de Bijenkorf die dan zing:''Maak me blij,maak me blij,koop een krantje bij mij!"Daar koop ik dus altijd wel een krantje bij.Gewoon omdat tie het zo leuk doet.Maar er moet geen dwaas staan en dan niet meer kan zeggen als stlaatklant
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2004, 14:35   #52
Bird Of Prey
the bearded lady

Bird Of Prey's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik vind het allemaal maar een hoop ouwe rommel anders
Ik neem aan dat de architectuur in (een deel van) Maastricht ook wel tamelijk oud en krottig zal zijn, net zoals in menig andere stad die al honderden jaren geleden is opgericht...

Citaat:
Originally posted by 0Vera
ik geef nooit geld, ik geef altijd wel eten als ik et bij me heb. Had in Leiden 's nachts tot twee keer toe dat er zo'n zenuwachtig iel vrouwtje naar me toe kwam met gebarsten lippen die me vroeg of ze wat geld mocht voor dr overnachting. Ik zeg zo tegen haar dat ik geen geld had maar wel een appel. Maar die hoefde ze dan weer niet
Tja, graag of niet he? Het valt me trouwens wel op dat je steeds een appel kan aanbieden. Volgens mij houden die zwervers niet zo van gezond voedsel

Citaat:
heb in de trein weleens gelachen, toen kwam er een zwerver vertellen dat ie dakloos was (op een hele komische manier dan ) en dat elke bijdrage welkom was, kwam ie met zo'n plastic zak.
Die ken ik! Die kwam ik gisteren in de trein onderweg naar huis weer tegen. Het meest komische was toen nog wel dat ie nadat hij uitgepraat was de hele wagon stilgekregen had, terwijl t eerst best wel druk was. Het meest cru was dan nog wel dat niemand bij mij in de wagon ook maar een rooie cent gaf voor zover ik zag.

Ik ben die vent trouwens al een paar keer tegen gekomen. Vind ik het toch wel knap dat ie dakloos is, maar wel steeds in de trein om geld kan bietsen. Of hij moet steeds een trein pakken waarop de pakkans dat je zwart rijdt heel klein is. :S
Oud 6 January 2004, 16:09   #53
Emelianenko
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by supergirl
Bij ons in de stad staat altijd een straatkrant verkoper voor de Bijenkorf die dan zing:''Maak me blij,maak me blij,koop een krantje bij mij!"Daar koop ik dus altijd wel een krantje bij.Gewoon omdat tie het zo leuk doet.
ja dat lied van die gast vind ik maar irritant.

En dan bij CS heb je nog dat ene wijf die altijd zegt met die irritante stem van d'r: "rotturdamsse straatkrant meneer mevrouuuww"

Of die mongool die altijd gaat rappen voor je, loopt vaak rond het schouwburgplein

Van mij krijgen ze niks
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels