|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Aachen TSV
|
![]()
Zeer voldaan
![]() Ik was even met ons mam naar de stad, voor een vraagie over mijn telefoon. We hadden de auto in een parkeergarage in het centrum gezet, en toen we terugkwamen stond een dakloze man de Straatkrant te verkopen. Enfin, ik heb t nooit zo op zwervers, maar er zijn natuurlijk altijd mensen die niet zelf hebben gekozen voor het zijn van dakloos, en bovendien, als ze niemand tot last zijn is het mij prima, maar dit was een bijzondere man, die er vriendelijk uitzag. Hij wenste ons zelfs gelukkig nieuwjaar. Mijn moeder echter liep zonder wat te zeggen door, ik knikte even naar de man, maar liep toen ook maar door, anders was ze straks weg zonder mij. Ik was echter kwaad erover dat ze zo star doorliep. Wanneer iemand je goededag zegt kun je op zijn minst wat terugzeggen. Vandaar dat ik zei: je rijdt maar terug naar die man, nu koop ik een straatkrant ook, of je rijdt maar naar huis zonder mij! ![]() Enfin, we reden terug dus, en ik kocht een straatkrant bij de man. Hij was me erg dankbaar, nu hij die 2 pleuro van mij had, kon ie bijna zijn slaapplaats betalen, en dat kon hij gisteren niet. Tevens wenste hij me nog een gelukkig nieuwjaar. Ik vroeg wat hij nog nodig had dan, en hij miste nog 3 pleuro. Ik gaf ze hem, wenste hem ook de beste wensen, en voelde me heel voldaan daarna. Het liep tegen 5 uur, en nu kon deze dakloze die eindelijk eens NIET voor overlast zorgt in Heerlen warm slapen! ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |