Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 13 September 2004, 20:24   #1
daantjuuh
Guest

Standaard lizz

Beste vrienden/vriendinnen van liset...,

Zoals de meeste van jullie weten ligt Lisette in het ziekenhuis te Utrecht...
Ze ligt er nou al bijna zo'n 3 weken en ik weet zeker dat ze wil dat haar
vrienden en vriendinnen weten hoe haar toestand is...
Aangezien ik niet al d'r vrienden ken, en dan ook niet al de e-mail adressen heb, zou
ik graag willen dat dit mailtje eventueel ook naar hen verstuurd wordt waarvan jullie
weten dat ze liset goed kennen maar niet aan deze lijst toegevoegd zijn.

10 augustus werd liset opgenomen, ze had een kiste (een goed aardig gezwel) in haar
alvleesklier zitten en aangezien deze kwaadaardig kon worden moest deze verwijderd worden.
Ze moest daarvoor naar het ziekenhuis in Utrecht, dit kwam omdat hetgene wat ze had, nogal zeldzaam en ingewikkeld was, daar kwam bij dat ze haar buik niet open wilde snijden, en een
nieuwe techniek (d.m.v. buisjes de kiste verwijderen) die overgekomen was alleen daar uitgevoerd werd.
Er werd voorspelt, dat wanneer alles redelijk goed verliep, ze maximaal een week in het zieknhuis zou liggen.
Inmiddels zijn we 3 weken verder.
Aanvankelijk leek alles goed, na een kleine week at ze weer een beetje en had ze zelfs even in een rolstoel gezeten.
Van vrijdagnacht op zaterdag kreeg ze hevige buikpijn, zo erg, dat de morfine en medicijnen niet hielpen. Ze heeft de hele nacht verschrikkelijk veel pijn gehad, wat nauwelijks te beschrijven is. Haar ouders wisten het niet meer, ze lag daar en je kon niks doen om haar pijn weg te nemen.
Ze is toen voor een tweede keer geopereerd, haar drain was verstopt en er waren verschillende
ontstekingen in haar maag en alvleesklier.
De alvleesklier was gaan lekken, en dit kwam in haar maag, wat ontzettend pijn doet.
De onstekingen en overige zaken die er niet thuis hoorden werden weggehaald, en d'r buik werd schoongemaakt.
Na de uitrustkamer kwam ze gewoon weer terug op d'r gewone kamer, maar heel lang duurde dit niet, weer moest ze geopereerd worden. Vele compilcatieswaren niet precies bekend. D'r bloed was niet goed en ze had nog teveel pijn door de morfine heen, ze kreeg er koorts bij en de doktoren besloten tot nog een operatie. Deze was afgelopen donderdagavond.
Sindsdien ligt ze op de intensive care, en zelfs aan de beademing, ze heeft na 3x narcose en operaties veel van haar energie verloren.
Ik ben zo'n beetje om de dag op bezoek geweest,maar afgelopen zondag schrok ik zo erg, ik hield het zelf niet, en dat is gewoonweg niet te beschrijven.
Haar ouders zijn er alledrie de weken bijgeweest en voor hun is het zo zwaar, ze kunnen
de pijn van liset niet wegnemen en hier gaan ze nog het meest aan onderdoor.
Dan gaat het goed, dan weer niet, dan willen de dokters dit, dan weer dat.
Frans (de vader) heeft al meer dan een week aan werk afgezegd terwijl er daar zonder hem vrijwel geen werk is!
Ik wil jullie dan ook heel graag vragen om liset een hartonder de riem te steken!
Ze heeft het echt nodig en het is te hopen dat het vanaf nu beter gaat.
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels