|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#7 |
.
|
![]()
die casio raak je neit kwijt.. bijna alle scholen zijn verder gegaan met de texas
![]() ik heb ook nog een casio.. zou niet meer weten hoe die werkt, want ik werk nu alweer 3 jaar lang met een texas ti-89.. dat ding is echt geweldig vergeleken bij de ti-83 ... maarjah hij kostte ook 2 keer zoveel. en ik heb wel 1 spelletje erop ![]() ![]() maar bij de meeste dingen die ik heb 'afgedankt' weet ik vaak nog wel hoe ze werken.. alleen raak ik dan snel teleurgesteld over wat ze kunnen... ik heb nog 2 oude XT computers in m'n kast staan.. en die wil ik gewoon niet meer aanzetten, omdat ze vroeger echt "the bomb" waren.. als ik hem nu aanzet zie ik 2 kleuren, pixels van hier tot gunder en waarschijnlijk een boel ergenis omdat hij al 5 minuten doet over opstarten van DOS ![]() nu zit het ding nog in m'n herinnering alsof hij heel snel was en hele vette spellen kon draaien ![]()