Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Bekijk resultaten enquête: Doe jij dit jaar aan Valentijnsdag en hoe was het vorig jaar?
Ik deed het vorig jaar en ik blijf het ook doen. 6 33,33%
Vorig jaar deed ik het, maar dit jaar doe ik er niet meer aan. 0 0%
Vorig jaar deed ik nog niks met Valentijn, maar dit jaar ga ik wel iets doen. 5 27,78%
Vorig jaar deed ik niks met Valentijn en dat doe ik dit jaar ook niet. 7 38,89%
Stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 12 February 2007, 15:59   #1
Dunja
Guest

Standaard Populariteit valentijnsdag daalt, wat vind jij?

Citaat:
Populariteit Valentijnsdag daalt
Valentijnsdag verliest dit jaar fors aan populariteit.

Verrassing
Slechts 27% van de Nederlanders zorgt voor een verrassing voor zijn of haar geliefde. Dat blijkt uit onderzoek van Q & A Research & Consultancy. Vorig jaar deed 40,5% iets aan Valentijnsdag.

Te commercieel
Belangrijkste oorzaak van de daling is dat Valentijnsdag 'te commercieel' wordt gevonden. Degenen die niet aan Valentijnsdag doen, noemen behalve het commerciële aspect ook vaak dat ze het gewoon 'onzin' vinden. 1400 mensen van 15 tot 65 jaar deden aan het onderzoek mee.

Dag
Bijna alle vrouwelijke ondervraagden (98%) weten dat dit op 14 februari is tegen 88% van de mannelijke. Toch is 41% van de mannen Valentijnsdag wel eens vergeten. Een kaartje is het meest populair om te geven. Daarbij heeft de post de voorkeur boven internet.
Bron

Wat vind jij? Is het te commercieel of is het juist een leuke gelegenheid om iets romantisch te doen?
Kom maar op.

Laatst aangepast door Dunja : 12 February 2007 om 16:02
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels