Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 15 May 2007, 20:34   #1
little_angel
little_angel

little_angel's Avatar

Unhappy diep teleurgesteld

hallo iedereen,
op school heb ik een paar goede vrienden,alleen een paar,waarvan er maar 2 echt in mijn klas zitten

en nu zat ik met andere jongens op een bank en ze vroegen mijn schoenmaat,en ja het is redelijk klein

en dan naar de rij vroeg mijn beste vriend werd hij redelijk kwaad omdat ik mijn punten niet aan hem wou vertellen,net alsof dat het belangrijkste is.

en in de rij had iemand mijn schoenmaat doorverteld,en van mijn klas begonnen ze allemaal commentaar te geven en vergeleken hun voeten met de mijne

ze stopten gewoon niet, en mijn beste vriend trok er zich niets van aan!!iedereen lachte ermee en gaf verder commentaar en ik stond daar alleen,allemaal tegen mij

tranen rolden over mijn wangen en mijn make-up liep zelfs uit
dacht je nu werkelijk dat mijn beste vriend bij mij zou komen?

ik voelde mij zo vernederd door hem
net alsof niemand aan mijn kant stond en niemand het voor me durfde op te nemen

alleen toen de rest van mijn klas(met mijn vriendin) erbij kwam kon ik op steun rekenen

ik vond het zo smerig van hem!!en hij weet niet dat ik boos en teleurgesteld ben maar ik weet niet wat ik moet doen

voel me onzeker en bang op zijn reactie
(want de vorige keer zei hij ook al tegen mij dat ik zijn beste vriendin was,maar waarom doet hij dan niets als andere me doen wenen?mij pijn doen?)

HELP
ik pieker er nachten over omdat hij dan zo schijnheilig doet door vriendelijker te worden
little_angel is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels