|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
Bekijk resultaten enquête: Je mag je mening uiten ookal is die beledigend voor anderen. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
42 | 59,15% |
Nee |
25 | 35,21% |
Weet niet |
4 | 5,63% |
Stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Banned
|
![]() Citaat:
En wat betreft dat jij je mening voor je houd in plaats van wat je zegt maakt mij persoonlijk weinig uit. Wel vind ik het jammer dat je het doet, omdat je op dat moment feitelijk er omheen draait, je vind iets maar zegt het niet. Nobel, dat zeker, en mischien ook wel uit respect maar ik vind dat je iemand (bekend of niet) dan te kort doet. alsof die persoon jou mening niet waard is? Ik kan hetmis hebben hoor, maar ik krijg dat gevoel zoals jij het nu verwoord. En ik weet niet of het erger is om "een klootzak" te zijn dan een huichelaar. En eerlijkheid is inderdaad geen mening. Maar ik zie het wel als een stukje eerlijkheid als je gevraagt word om je mening en dat je die dan ook geeft, zonder er omheen te draaien. Je doet mensen te kort zo. En ik blijf bij mijn standpunt dat je ten alle tijden moet kunnen zeggen wat je denkt. Mischien neem ik dan mijn rechten te "feitelijk" op, maar dat is mijn keuze, net als het die van jou is om je mond te houden. Offtopic; Je bent wel heel gedreven in dit topic, vat je het persoonlijk op? Want dan bij deze: het is het niet. |
|
![]() |
![]() |