|
|||||||
| Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
| Bekijk resultaten enquête: Je mag je mening uiten ookal is die beledigend voor anderen. | |||
| Ja |
|
42 | 59,15% |
| Nee |
|
25 | 35,21% |
| Weet niet |
|
4 | 5,63% |
| Stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#10 | |||
|
Amsterdam Original
|
Citaat:
Leuk dat jij dit trouwens zegt, volgens mij heb ik deze quote elders op dit forum gezien: Citaat:
Citaat:
Waar ik het wel mee eens ben is dat er veel gevallen zijn waar mensen gewoon niet op aangesproken worden. Bij mij in de buurt woont een vrouwtje met een kind en dat kind is gewoon niet opgevoed en dat zie je ook meteen aan het gedrag van zijn moeder. Iedereen weet dat ze het niet kan en iedereen weet dat dat kind zo snel mogelijk bij die bitch verwijderd moet worden. Maar zo vrij dat wij zijn in Nederland zie ik niemand er wat van zeggen. En in dat geval eis ik inderdaad wel een mening tegenover die bitch. Dan mag je wel je mening uiten, omdat het ook in het belang van dat kotertje is. Maar dat gebeurd niet... Vrijheid van meningsuiting lijkt wel een schild te vormen af en toe.
|
|