|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Ik heb een vriendje.. mijn vriendje is al seksueel actief geweest.. en ik wilde dat nog niet dat heb ik hem al heel vaak duidelijk gemaakt.
Nu is het de afgelopen tijd zo geweest dat hij boven op mij lag als ik wakker werd.. half naakt. Ik heb ook wel is gemerkt dat hij iets deed bij mij als ik nog niet helemaal sliep.. maar draaide me dan altijd om.. omdat hij egt mijn broekje etc uit wilde doen. Laatst.. was ik half slapend nog met hem aan het zoenen.. en had hij mijn broekje naar beneden gedaan en is ongevraagt IN mij gekomen zonder dat ik dat merkte in eerste instantie. pas toen ik pijn voelde keer ik het door en zei hij tegen me dat hij in me zat. Ik heb hem van mij af geduwd en moest dus ook egt huilen. Ik heb tegen hem gezegd dat i het al zo vaak aan hem moest zeggen maar toch luisterde hij er niet naar, sorry sorry sorry het zal nooit meer gebeuren of het spijt me zegt hij dan maar als ik nu verder met hem ga denk ik dat het weer gebeurd. Ik wil het binnenkort ok uit gaan maken als ik hem weer zie.. Aangezien i khet nu nog niet uit gemaakt heb is omdat ik het via telefoon smsje mail ofsow zwak vind.. ik ben ook bang om alleen naar hem toe te gaan en het te vertellen/./ aangesien hij in staat is om verkrachtingen te doen!! ik heb meerdere exen van hem gesproken en uit al hun verhalen blijkt dat hij dat eingelijk bij hun ook geprobeert heeft.. en het dus ook gelukt is.. dat zei daarna eraan gewend waren en uit zichzelf sex met hem namen.. ook doet hij heel bazig.. ik heb een beste vrienidn en vriend waar ik niet meer mee om mog gaan.. niet bellen niet msnen niets!! zelfs niet naar een verjaardag toe! ik heb daar geen genoegen mee genomen en doe gewoon zelf waar ik zin in heb. Maar nu denk ik dus dat ik er zwnger door kan raken niet dat hij is klaargkeomen voordat hij het deed dus ik hoop dat er niets ergs is gebeurd, ik ben ok van plan volgende week naar de doktor te gaan en er wat over te vragen Iemand nog informatie? ![]() |
![]() |
![]() |