|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Jezus...
Je vriendje komt hiermee over als een loverboy weet je dat? en in feite heeft hij je al verkracht, want hij zat in je terwijl jij dat niet wilde! DAT IS VERKRACHTING Ik weet niet of jij wel eens ongesteld bent geworden? Maar je kunt het beste eerst een zwangerschapstest doen. Het best kun je er 3 doen, 2 uit 3 is zekerder dan 1 test, of 2... Je kunt daarna alsnog met je testen naar de dokter gaan, waar ze nog een test zullen uitvoeren met ochtendurine. Ze kunnen ook een test uitvoeren met je bloed, maar hiervoor moet je iets langerwachten op de uitslag. De uitslag van je ochtendurine is vaak binnen een paar uurtjes klaar. Je ouders hoeven hier niets over te weten, je kan je eigen telefoon nummer doorgeven (mits je die hebt) en je kunt ook zelf bellen, of er naartoe gaan. De dokter heeft zwijgplicht. Wat ik zo over je vriendje lees is niet al te best... DUMPEN DIE HANDEL... Het is geen gelukkige relatie. Dat is goed te merken aan hoe je schrijft, sowieso al dat je bijna niks mag, dit is belachelijk want hij zou je vrij moeten laten in je eigen keuzes ed. Je kunt veel beter krijgen ![]() Het feit dat hij in je zat terwijl jij niks doorhad, zal ook zeer angstig voorje gweest zijn!? Heeft hij wel een condoom gebruikt? In ieder geval kan ik je aanraden een test te doen en naar de dokter te gaan, dit kan eng zijn maar een kind hebben terwijl je zelf nog een kind bent is veel enger, laat staan hetaan je ouders uit te moeten leggen. Zoals ik al zei.... Je bent wel verkracht.... maar op een andere manier dan vaak in films en series wordt weergegeven.... verkrachting = seks hebben tegen je wil... jij wilde het niet, en hij deed het gewoon... dus het is verkrachting... het zijn geen ongewenste intimiteiten, want bij dat soort "lichamelijk contact" is er geen geslachtsgemeenschap. Sterkte hiermee Liefs, Lesley |
![]() |
![]() |