|
Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Grammaton Cleric
|
![]()
Hallo, ik ben Hopeloos.
![]() Ik ben een jongen van 15 jaar, ik woon in Haarlem, en heb het liefste zusje van 10 jaar zonder wie ik echt niks te doen zou hebben in deze wereld. Ik zit op het stedelijk gymnasium te haarlem in de 3e, eigenlijk zou ik in de 4e moeten zitten, maar door onverwachte confrontaties onstonden complicaties waardoor promotie naar de 4e klas geheel afgesneden was, m.a.w. ik voldeed niet aan de eisen, dus nu ga ik voor de 2e keer de achtbaan in. Ik hou van alle soorten muziek, ook klassiek, behalve disco-thumbathumba-thumbathumba-muziek. Ik heb geen vriendin, dat komt deels denk ik omdat ik te verlegen ben, en dus vind ik vrienden maken heel moeilijk, wat echt heel irritant is, want ik heb maar 4 vrienden of zo ![]() Ik hou van Pianospelen, ben van Rusissche afkomst, kan russisch spreken, en heb MSN (als je 'm wilt, kan je 'm krijgen) Ik componeer zelf wel eens muziek, want ik heb thuis een elektrische piano van Yamaha met zowat alle instrumenten erop, zelfs drums. Jammer genoeg moet ik wel zeggen dat ik ietwat oversekst ben (ja hoor, ietwat...) Later, wil ik eigenlijk regisseur of acteur of componist of computerspel-programmeur worden, of leraar... ![]() Ik ben geobsedeerd met regels, dus ik zal hier mijn woordje doen met de kennis der regels en wetten ![]() Dit was het tot nu toe over mij. Vergeet niet dat ook jij uniek bent... net zoals iedereen ![]() |
![]() |
![]() |