|
Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Grammaton Cleric
|
![]()
Hallo, ik ben Hopeloos.
![]() Ik ben een jongen van 15 jaar, ik woon in Haarlem, en heb het liefste zusje van 10 jaar zonder wie ik echt niks te doen zou hebben in deze wereld. Ik zit op het stedelijk gymnasium te haarlem in de 3e, eigenlijk zou ik in de 4e moeten zitten, maar door onverwachte confrontaties onstonden complicaties waardoor promotie naar de 4e klas geheel afgesneden was, m.a.w. ik voldeed niet aan de eisen, dus nu ga ik voor de 2e keer de achtbaan in. Ik hou van alle soorten muziek, ook klassiek, behalve disco-thumbathumba-thumbathumba-muziek. Ik heb geen vriendin, dat komt deels denk ik omdat ik te verlegen ben, en dus vind ik vrienden maken heel moeilijk, wat echt heel irritant is, want ik heb maar 4 vrienden of zo ![]() Ik hou van Pianospelen, ben van Rusissche afkomst, kan russisch spreken, en heb MSN (als je 'm wilt, kan je 'm krijgen) Ik componeer zelf wel eens muziek, want ik heb thuis een elektrische piano van Yamaha met zowat alle instrumenten erop, zelfs drums. Jammer genoeg moet ik wel zeggen dat ik ietwat oversekst ben (ja hoor, ietwat...) Later, wil ik eigenlijk regisseur of acteur of componist of computerspel-programmeur worden, of leraar... ![]() Ik ben geobsedeerd met regels, dus ik zal hier mijn woordje doen met de kennis der regels en wetten ![]() Dit was het tot nu toe over mij. Vergeet niet dat ook jij uniek bent... net zoals iedereen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Visitor Message Moderator
|
![]()
Hoi! Wat een verhaal in vergelijking met de andere voorstellingen
![]() Ennuh, als die 4 vrienden maar goeie vrienden zijn ![]() Welkom! ![]() Wil je eens iets Russisch schrijven? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Grammaton Cleric
|
![]()
ok, если я начну писать по-русски, есть вероятность что ты не сможешь увидеть что именно я написал, так как твой компьютер может быть не поддерживает русские буквы.
Hier staat: Als ik in het russisch ga schrijven, bestaat er een kans dat je het niet zal kunnen zien omdat je computer geen russische letters "support" Zo, in een klap twee vliegen dood. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Fail God's Lawyer
|
![]()
Nou, ik kon het zien, dus je zit weer goed
![]() Overigens, ik weet niet of je nou in Rusland geboren bent of niet, maar als dat 't geval is, is je Nederlands uitmuntend! Citaat:
Citaat:
![]() Have fun... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Grammaton Cleric
|
![]()
ik hou ervan om mensen te helpen, zoals laatst.
Iemand wist niet dat hij geen Alimentatie hoefde te betalen als hij nooit getrouwd was met de vrouw die het aanvraagd had. duh... ... Oh ja, Advocaat worden lijkt me ook wel wat... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fail God's Lawyer
|
![]()
Maar dat zit je wel mee mis. Alimentatie geldt, onder bepaalde voorwaarden, ook als er sprake was van samenwonen of geregistreerd partnerschap. Ik heb 't niet over de specifieke situatie (te lui om dat te gaan lezen), maar ik weet wel zeker dat alimentatie niet alleen geldt met een huwelijk. Mijn broer is rechtenstudent...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Grammaton Cleric
|
![]()
Dan ben ik ten eerste vet jaloers op je broer.
Ik heb de het wettenboek eens nagekeken... damn... een vader kan idd op aanvraag van de moeder in aanmerking komen voor alimentatie... dus dat hij het zou moeten betalen, als de moeder een onstabiel inkomen heeft krijgt ze die alimentatie ook nog. Volgensmij is het zo dat als je getrouwd was, en scheidt, de moeder zowieso recht heeft op alimentatie, en als ze niet gehuwd waren, kan ze er een aanvraag op maken, en ze kan de zaak dan winnen of verliezen... volgensmij is het zo... Ik ben jaloers op je broer |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]()
Ik kan hier maar 1 ding over zeggen; alleen kindjes maken als je mekaar heeeeeeeel lief vind, zodat je die hele wet niet hoeft te bedenken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Fail God's Lawyer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]()
I know,, mn ouders zitten nu in scheiding; kutgedoe... Sigh
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fail God's Lawyer
|
![]()
Tjé, sterkte...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]()
Dankje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Super Lid
|
![]()
Gewoon geen kindjes maken, kindjes zijn kut; nutteloze parasieten waarvan je geen enkele garantie hebt dat ze iets voor je terug gaan doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Fail God's Lawyer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Super Lid
|
![]()
Was het hier maar zo als in India, dan wordt je zo'n beetje gedwongen om later voor je ouders te zorgen.
![]() Maarreee welkom ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
F0rum God +
|
![]()
hai.