|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
Bekijk resultaten enquête: Kanker...het scheldwoord: Goed of Slecht | |||
Niet Gebruiken |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 82,61% |
Gebruiken! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 17,39% |
Stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#24 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Tweede punt: Gelovige mensen tillen daar echter zeer zwaar aan, minstens zo erg als in dit 'kankerverhaal'. In het bijzijn van gelovige mensen ga je ook niet bewust godverdomme roepen. Wat dat betreft zet ik dergelijke woorden dus op een lijn. Of je er dood van gaat of niet heeft er natuurlijk geen kloot mee te maken. Ten derde: Het persoonlijk gebruik van vloekwoorden: ik scheld zelden, alleen het woord 'kut' plak ik af en toe aan andere woorden vast, maar het heeft lang niet altijd een negatieve lading. Alleen op het voetbalveld laat ik wel eens een arsenaal aan scheldwoorden aan mijn lippen ontsnappen. Als ik een kutbal ( ![]() ![]() Hoor ik iemand vloeken, dan geef ik daar niets om. Het maakt mij totaal niet uit al kankert iemand er op los... Behalve als het hardop door de nog geopende winkel is waar ik een leidinggevende functie heb, dat hoort niet en past zeker niet in onze formule. Als iemand een ander persoon doelbewust beledigt, vind ik dat ook niet kunnen... Ligt aan de situatie of ik er iets van zeg. Roept iemand echter bijvoorbeeld 'hoerige kankerzooi' als hij tegen een deur aan loopt... dan maakt mij dat dus echt totaal niets uit.
![]() |