|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#5 | |
|
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
.. Enige voldoende scoorde Sergio, die een briljante wedstrijd speelde. De heren Luijpers en Addo scoorden ieder niet meer dan een 2,5. Verders was het wel even gezellig met Dirkie en Mark, alleen jammer dat de tijd zo kort was. In feite hadden we net zo goed bier kunnen blijven drinken, want aan de wedstrijd hebben we niks gemist natuurlijk .De terugweg daarentegen was een aloude klassieker. Duitse schlagers werden aangeheven, en om 12 uur werd er gezongen vanwege de verjaardag van de held van velen onder roda-fans (niet ondergetekende overigens ), Adolf Hitler, die vandaag zijn 114e verjaardag zou hebben gevierd. De songs 'Hitler was een Roda-fan' waren dan ook niet van de lucht. Onderwijl discusiërde ik met nog 2 personen over de algehele politiek, met name in Heerlen, over de goldrace, de formule 1 enz enz, en voor we het wisten waren we alweer thuis, oftewel, een topper ![]() |
|
|