|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
We weten allemaal dat Alwin verliefd is, alleen durft ie dat niet zo goed te vertellen
![]() Bart Stay.. Just a little bit longer! zegt: Okeej Bart Stay.. Just a little bit longer! zegt: Tmoet wel goed rijmen Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: oke Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ooooooohovera Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: dit lied is voor jouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: want ik blijf je altijd trouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: je moet weten dat ik van je houw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: waar ben je nouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik zit hier alleen in de kouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: kom nu gouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: in die Deutsche Stau Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik wil jou als mijn vrouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: geloof me nauw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: nouw Nu pas kwam Alwin op dreef: Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: zonder jouw wordt ik gek Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik sla mezelf voor m'n bek Bart Stay.. Just a little bit longer! zegt: hehehe Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik schreeuw het uit Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: jij bent mijn fruit Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: hoor eens wat een geluid! Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: (muzieknoot) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik maak het met al me andere vriendinnen uit Mooi toch ![]() |
![]() |