|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
eindelijk eindelijk eindelijk ik mag hte meemaken... EUROPA
EUROPA JAAAAAAAAA WIJJJJ GAAAN EUROPAAAAAAAA INNN ik sta mezelf nog steeds in me arm te knijpen... we kwamen in aalwijk en daar was het DRUK 1100 NEC'ers ofzo... pohhhhh portie vet... maargoed toen wedstrijd en JA 93e minuut ofzo scoort die langnek SIMR... ik werd compleet gestoord... dacht aaht het uit vak ging instorten ofzo. GEEEEEKKKEEEHUUUUSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!! allemaal het veld op, vieren met onze spelers.. echt, laaat ik zo zeggen ik heb het HEILIGE gras uit Waalwijks speelveld zelfs(en was ik neit te enige) emotioneel moment... jankeeeehhhh toen terug naar huus, hele snelweg NEC'ers... toen de stad HULDIGING... wow... portie vet! Met ze alle ![]() ![]() toen stad stad, Frank(Demouge), Wielaertje, Simr, ZOnneveld gezellig met ons biertje zuipen... gingen zingen blablabla allemaal geweldig... mooiste dag van me leve to nu toe! Nu ben ik ff thuis, ga zo weer pleite, deze dag mag niet voorbij gehen...NUL We hebben EUROPEES ik ga mezelf nog maar ff knijpen dan!!!!!!!! (en weer naar de stad) EEEEEEEEEUUUUUROOOOOOOOOOOOOPAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! !!!!! :respect: |
![]() |