|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik ben het nu zo fucking zat dat er niks aan gedaan word . Het begon allemaal rond 7 uur bij de kermis in Rhoon . was allemaal wel leuk , veel lekkere weiven bla bla . Na een tijdje kwam er een vriend en die zei : Kom een blowtje roken . ok , ik dus mee gaan . Kwam er een groepje Turken uit Rotterdam en die ging ruzie zoeken met een groep uit Rhoon . Op een gegeven moment gaat er zo'n turk beginnen met vechten , toen sloegen ze de soort leider van die groep turken . Ze bril was helemaal kapot . Toen gingen die turken vluchten . Politie kwam zoals altijd veels te laat .Toen die aankwam was het maar trouwens 1 kleine auto voor 20 Turken . Maarja , toen de politie weg was kwamen die Turken terug en hadden ze er vrienden bijgehaald . Toen stond ik er niet meer bij en was ik maar weer naar de kermis gegaan en hoorde ik de gekste verhalen . De helft zal wel veels te overdreven zijn . Er werd bijvoorbeeld gezegd dat die Turken pistolen hadden , dat iemand een Turk met een moker hamer in ze kop hadden geslagen , maar volgens mij was dat bullshit . Maar wat wel waar is en wat ik wel zag is dat ze mijn fucking vrienden sloegen met fucking honkbal knuppels . Ze schopten een vriendin haar maag, ze schopten een vriend een paar keer tegen zijn kop ( Moet eerlijk toegeven dat hij wel fucking agressieft deed )en ze sloegen nog een vriend met een honkbal knuppel tegen zijn voet , Politie kwam toen weer, gelukkig net op tijd dit keer en nu met een busje . Het ergste was nog dat de politie maar 3 man oppakte terwijl er rond de 30-40 Turken waren .
Politie heeft dus weer goed werk verricht en de regering blijft ze maar binnen halen , goed werk ![]() ![]() Laatst aangepast door lou : 13 September 2003 om 00:00 |