Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 24 September 2003, 17:28   #11
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Schat, lees die thread. Het gaat er niet om 'of je iemand aan je MSN wilt toevoegen'. Het gaat over de toekomst van dit forum, de mensen die forums gaan modden. En Loeloe noem geen énkel argument waarom ik dat niet goed zou kunnen. Ik heb de tijd, veel leden willen het (lees leden-staff maar), ik kan tegen flames, en ben betrouwbaar met mijn wachtwoord (mannenforum is het bewijs dunkt mij). Neen, mevrouw stemt tegen mij, omdat ik haar nogal eens op de vingers heb getikt over wanneer ze haar werk niet goed deed. En aangezien ik me bezig houd met het beleid op het forum. Het is bijzonder makkelijk om de godganse tijd je nergens druk om te maken, geen enkel idee te hebben over hoe het forum beter gemaakt kan worden naar jou mening, en dus bij iedereen wel populair te zijn, echter daar gáát het dus niet over nu. Het gaat erom dat éindelijk eens de juiste mensen aangesteld worden. Ik had al een heel plan in mijn hoofd over bijvoorbeeld ADB. Dat wilde ik dan niet meteen neerzetten als: dit is het, neen, dat wilde ik aan iedereen voorleggen. Met iedereen van gedachten wisselen daarover, zodat er eens eindelijk DUIDELIJKHEID komt. Er wordt nu gezegt: die Forza en Joey moesten een ban hebben! Ze zoeken de hele tijd grenzen op. Welke grenzen? Voel je m? Die zijn er dus niet. Dat wilde ik duidelijk gaan maken, vragen hoe iedereen daarover dacht.. Maar neen, loeloe stemt gewoon tegen, want ze mag mij niet
Geef toch gewoon eerlijk toe dat je FB wil worden en dat je alles zal doen om het te worden ook? Ik stem ook stiekem tegen in bepaalde punten, en die heb ik jou al eens gezegd over MSN... Maar ik vrees dat ik er beter ga over zwijgen.
Jij weet iig hoe ik er over denk ...
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels