|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Okay , ik kreeg dit meeltje dus , en het zal VAST wel oud zijn en dat soort geblaat , maar ik schrok er toch even van
Probeer dit, 't werkt! > >Uit Eten met Rekenen. Het is nogal sterk wat hier uit komt. > >Niet sjoemelen door eerst naar beneden te scrollen. > >Het duurt nog geen minuutje ................. > >Reken het uit terwijl je het leest. > >Het is leuk! > >1. Allereerst neem je het getal van het aantal keren in een week dat je >graag uit eten zou gaan (probeer meer dan een keer maar minder dan 10) > >2. Vermenigvuldig dit getal met 2 > >3. Doe er 5 bij > >4. Vermenigvuldig het met 50 - ik wacht wel tot jij je rekenmachientje >pakt...... > >5. Als je jouw verjaardag dit jaar al achter de rug hebt, doe er dan >1754 bij ...... Als het niet zo is, doe er dan 1753 bij..... > >6. Trek daar nu je geboortejaar vanaf (4 cijfers, dus 19..). > >Nu moet er een driecijferig getal staan. > >Het eerste cijfer was jouw eerste getal: dat wil zeggen, hoeveel keer >jij per week uit eten wilde gaan. > >De volgende twee cijfers zijn...... JOUW LEEFTIJD > > >(JAZEKER!!!!) ![]() |
![]() |