|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#28 |
|
Girls JustWannaHave Fun
|
Roken doe ik zo goed als niet, alleen heel af en toe als ik er écht behoefte aan heb.
In de week drink ik normaal gezien niks van alchohol, en in het weekend hangt het ervanaf waar ik zin in heb . Vrijdags kan het gebeuren dat ik een hele avond witte wijn drink (of witte porto ), of misschien wel de hele avond Pepsi Max, of af en toe een wijntje of een Kriek, of een biertje. Hangt er dus echt wel vanaf ![]() En zaterdags werk ik er (in den Hosp dus = café van m'n vader), dan hangt het er ook vanaf waar ik zin in heb , en hoeveel volk er is. Als het drukker is drink ik meestal alleen maar Pepsi Max of een Kriek of een biertje, als het dan wat minder druk wordt drink ik meestal wel een wodka-orange, of meerdere Euh en ja ik denk wel dat het bij m'n lifestyle past
|