|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Bianca
|
![]()
Ik heb de single gevonden
![]() Die middelste gozer was zo lelijk.. die buitenste zijn wel leuk, ik vond die donkerharige toch leuker. En nu ga ik hem even luisteren ![]() ![]() De tekst: 'Ik spring van de hoogste berg, en sterven voor jou is niet erg. En alles wat ik ook doe, ja dat doe ik voor jou! Ik mis je Ik wil je Wil altijd bij je zijn Een dag of tien geleden, liep ik door de stad alleen En ik heb toen gebeden voor iemand zoals jij om me heen Als in een droom verscheen jij toen aan mij en na die eerste blik was de pijn voorbij En ik weet nog precies wat ik zei Ik spring van de hoogste berg, en sterven voor jou is niet erg. En alles wat ik ook doe, ja dat doe ik voor jou! Ik mis je Ik wil je Wil altijd bij je zijn De dag heeft geen enkele zin, als die zonder jou begint. En alles wat ik ook doe, ja dat doe ik voor jou! Voor jou.. De wereld is heel anders, Nu je bij me bent Voorgoed En iedere seconde Heb ik vlinders in mijn buik En in mijn broek ![]() ![]() ![]() ![]() Als in een droom verscheen jij toen aan mij En na die eerste blik Was de pijn voorbij En ik weet nog precies wat ik zei Ik spring van de... Je snapt hem nu wel ![]() De zon gaat onder, en de zon komt op.. Joh ![]() Jij blijft bij mij en ik bij jou! De zon gaat onder, en de zon komt op Elke dag laat ik zien dat ik van je hooooouuuuuuhooooouuuu En daar gaan we weer: Ik spring van de hoogste berg.. blabla ![]()
http://juf-bianca.blogspot.com - Als je loslaat heb je twee handen vrij - - Verander vastbesloten van mening - Laatst aangepast door chica : 11 November 2005 om 15:05 |
![]() |
![]() |