|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#24 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
En gedraag je even volwassen met die laatste zin van je, het is niet stoer maar komisch ![]() ![]() @PFP: Er zijn inderdaad een grof aantal mensen die geloof als excuus gebruiken, maar jij weet volgens mij wel dat dat een apart groepje is. Ik ga zelf veel met gelovigen om (ja sorry ik woon in een stad mensen) en geloof mij nou, iedereen die een geloof heeft (als voorbeeld islam) schaamt zich voor een teef die met make up rond loopt, strakke kleding maar dan toch een hoofddoekje draagt. Natuurlijk heb je ook andere mensen die een geloof als pointofview gebruiken, maar terroristen kan je niet vergelijken met de gelovigen hier Of weet je, ik ga er zeker weer te serieus op in -.- ADB /shoo Cho, /shoo!
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4 But the IV that leads to the funeral floor Laatst aangepast door Banaan : 30 June 2006 om 20:13 |
|
![]() |
![]() |