Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 August 2006, 20:12   #1
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Ga jij maar eens zoeken naar plaatjes van anorexia patienten dan.. Dat is wat je te wachten staat als je op zo doorgaat.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2006, 11:23   #2
Dunja
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions
Ga jij maar eens zoeken naar plaatjes van anorexia patienten dan.. Dat is wat je te wachten staat als je op zo doorgaat.
Het gaat nu toch beter met haar?

Ga zo door hoor meid. babysteps. En je hoeft je echt absoluut niet schuldig te voelen. En als echt vind dat je hulp nodig hebt, kun je dat krijgen. Je kan het er zoiezo met iemand over hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 August 2006, 20:42   #3
L_angeldc
Guest

Exclamation

Citaat:
Origineel gepost door Dunja
Het gaat nu toch beter met haar?

Ga zo door hoor meid. babysteps. En je hoeft je echt absoluut niet schuldig te voelen. En als echt vind dat je hulp nodig hebt, kun je dat krijgen. Je kan het er zoiezo met iemand over hebben.
Ja moedig dat kind vooral aan zeg :s

@ topicstarter; het is duidelijk dat wat jij doet erg ongezond is, en hoewel meerdere mensen dit al hier gezegd wil je er niet naar luisteren. Wat vinden jouw ouders hiervan? Of je vrienden? Of iemand in jouw naaste kring, een bezorgde buurvrouw voor mijn part. Moedigen zij jou ook aan hiermee door te gaan? Zo ja dan zijn zij nog fouter bezig dan jij.
Als jij je schuldig en dik voelt als je op een dag 800 kcal hebt gegeten, nou dan is er echt wat mis met je en moet je zeker iemand zoeken die je kan helpen. En dan niet iemand die ja en amen zegt op wat jij vertelt, maar een professioneel iemand die objectief is .
Anyhow, als antwoord op je 'vraag': Je vriendin heeft gelijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2006, 10:49   #4
Dunja
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door L_angeldc
Ja moedig dat kind vooral aan zeg :s

@ topicstarter; het is duidelijk dat wat jij doet erg ongezond is, en hoewel meerdere mensen dit al hier gezegd wil je er niet naar luisteren. Wat vinden jouw ouders hiervan? Of je vrienden? Of iemand in jouw naaste kring, een bezorgde buurvrouw voor mijn part. Moedigen zij jou ook aan hiermee door te gaan? Zo ja dan zijn zij nog fouter bezig dan jij.
Als jij je schuldig en dik voelt als je op een dag 800 kcal hebt gegeten, nou dan is er echt wat mis met je en moet je zeker iemand zoeken die je kan helpen. En dan niet iemand die ja en amen zegt op wat jij vertelt, maar een professioneel iemand die objectief is .
Anyhow, als antwoord op je 'vraag': Je vriendin heeft gelijk.
Dat bedoel ik ook niet. Het kwam er misschien anders uit dan ik bedoelde. Ik gaf haar ook advies om er met mensen over de praten. Ze hoeft niet in een keer heel veel te gaan eten. Zo simpel is het volgens mij niet. Met ga zo door bedoel ik dat ze in kleine stapjes steeds meet gaat eten. En wat impressions zei klopt niet. Het gaat dus steeds beter met haar en hij zei dat ze anorexia krijgt als ze zo door gaat. Als iedereen nu hele nare dingen tegen haar zegt voelt ze zich alleen nog maar rotter. Zoek hulp en dan komt het wel weer goed, denk ik. Vooral moet je er met iemand over praten.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2006, 11:13   #5
Chrizlybeer
Beheerder

Chrizlybeer's Avatar

Standaard

Citaat:
En wat impressions zei klopt niet. Het gaat dus steeds beter met haar en hij zei dat ze anorexia krijgt als ze zo door gaat. Als iedereen nu hele nare dingen tegen haar zegt voelt ze zich alleen nog maar rotter. Zoek hulp en dan komt het wel weer goed, denk ik. Vooral moet je er met iemand over praten.
Bij 800Kcal krijg je op de duur ook wel anorexia...
En nare dingen zeggen, zo is het gewoon, het is alleen maar mooi als ze dat "naar" vindt, want dat weerhoudt haar er misschien van om met dit dieet door te gaan.
Oud 11 August 2006, 11:31   #6
Dunja
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Bij 800Kcal krijg je op de duur ook wel anorexia...
En nare dingen zeggen, zo is het gewoon, het is alleen maar mooi als ze dat "naar" vindt, want dat weerhoudt haar er misschien van om met dit dieet door te gaan.
Volgens mij is ze al bezig beter te worden, hoor.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2006, 12:01   #7
L_angeldc
Guest

Exclamation

Citaat:
Nou volgens mij niet, hoor.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2006, 14:09   #8
Chrizlybeer
Beheerder

Chrizlybeer's Avatar

Standaard

Citaat:

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels