Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 5 October 2006, 08:34   #7
TheGroovMaster
Über Mensch

TheGroovMaster's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door thali
Gewoon zelf even veel doen als zij doet? Misschien gaat ze zich er dan ook aan ergeren en doorhebben dat jij dat ook niet zo tof vindt.

Ik wist niet dat jullie samenwoonden ? (Ik wist eigenlijk zelfs niet dat jij een vriendin had .)
we hebben zaterdag 13 maanden, ze woont nu 4 maanden bij me in me antikraak "huisje" omdat me broertje nu in afganistan zit, als hij terug komt gaat ze op eigen kamers hebben we afgesproken todat zich een andere oplossing voordoet waardoor we weer bij elkaar kunnen wonen. Het is zeg maar een soort van test, uitproberen of het goed werkt. Afgezien van haar huishoudelijketaken gaat het prima

Citaat:
Origineel gepost door niemand
dus je krakershuissie is een puinhopie?
Nouja ik gooi haar bende regelmatig op 1 grote hoop en mag ze het zelf gaan uitzoeken als ze iets mist. Ik maak de rest wel gewoon schoon hoor dus puinhoop is het niet. Mag ook niet want als er potentielekopers komen dan moet het er netjes uitzien, staat in me contract.

Had wel eerst dikke rotzooi maar is elke x zoveel opruimen, als je elke x klein beetje doet kost het helemaal geen tijd! maarja dat heeft ze niet door en is te lui om der eigen spullen op te ruimen, daarom denk ik ook dat het een goed idee is dat ze zelf ook op kamers gaat ofzo om het maar te leren.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels