Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 8 December 2006, 19:46   #15
thali
architect of life

thali's Avatar

Standaard

Om te beginnen zorgt de immigratie van buitenlanders ervoor dat het geboortecijfer nog een beetje de lucht in gaat. Ze kweken, om het zo te zeggen, als konijnen (ik ging zeggen Marokkanen, maar dat klopt niet echt in deze zin) waardoor hun kindjes, als ze netjes naar school zijn geweest en mooi zijn afgestudeerd, voor jouw pensioen kunnen werken.

Ten tweede zie ik, op gebied van innerlijk, maar weinig verschil tussen mensen van vreemde afkomst en Belgen. Ik heb in de lagere school en de kleuterschool bij enkele "allochtonen" (officieel zijn het Belgen) op school gezeten en ik was daar even goed bevriend mee als met anderen. Het stigma van vreemd dat wij hen opplakken is helemaal niet zo heel erg vreemd.

Ten slotte zijn ze er om bepaalde mensen op te hitsen en politieke partijen stemmen te laten winnen omdat er weer maar eens een allochtoon een auto gestolen heeft. Maar over de autochtoon die een bank heeft overvallen zwijgen ze.

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels