|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
edit: al gezien Mijn verdenking ; TYSKIE Speelt net zoals in de vorige spellen heel uitbundig mee. weet niet wat ik van hem moet denken. Maar deze opmerking; Citaat:
NIEMAND Speelt nu wel wat beter mee, maar ik kan geen hoogte van je krijgen. Ik weet totaal niet wat ik moet denken van je. SAARAH Houdt zich tot nu toe nog aardig gedeist, terwijl ze in de vorige spellen los-ratelde. Misschien vindt ik Saarah dan nog wel ´t verdachst. HEADLINER, STEVE, PRESTIGE, BOBBA & AMF Kan ik geen uitspraak over doen, dat kijk ik nog even aan. btw: Sterkte Bobba. SANDER Speelt best wel goed mee, vind ik. Ik weet alleen niet welke kant het opgaat, de goede (dorpie, tovenaar o.i.d) of de slechte (wolf) Ik kijk het nog wel eventjes aan met jou Sander ![]() IMPRESSIONS & BIFFY Niks verdachts aan, denkt mee & doet mee. APPELSHAMPOO & ATJEUH ..... Vreemd, maar geen idee. Voor Appel zal het wel even in-spelen zijn. Ik kan hierover niks zeggen. Heel veel spelfouten waarschijnlijk ![]() Met andere woorden, ik kan nog niet zoveel erover zeggen. Maar ik ga dan toch maar mee met de meerderheid, hopen op goed geluk. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#2 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Over naar de orde van de dag. Prestige krijgt deze ronde mijn stem... Vind haar niet overdreven verdacht, maar ik kan er niet rouwig om zijn als zij er uit gaat. Voegt niets toe aan het spel en misschien is het nog een lucky shot ook. Appelshampoo blijft hierna mijn hoofdverdachte, samen met Impressions (ook al is die theorie ook bepaald niet waterdicht). De PM is richting Spelleider, dus de keuze op Prestige is voor mij definitief.
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]() |
![]() |