|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
Veel gepost... door met name biffy. Veel namen ook genoemd.
![]() @niemand. Bobba, prestige of sander uit stemmen om te zien of Spelleider de functies veranderd heeft. Lijkt me niet de verstandigste tactiek, al zou ik er niet veel op tegen hebben om een van bovenstaande personen er uit te stemmen, want erg veel voegen ze niet toe aan het spel (waarbij Sander van mij nog het voordeel van de twijfel krijgt). @biffy: - impressions. Vind ik wel meevallen. Waarom zou hij in moeten gaan op dat staaltje pure namedropping van Headliner? In principe had het natuurlijk niet uitgemaakt wie we in de eerste ronde er uit hadden gestemd, maar ik vind het niet verdachtmakend... Tenzij appelshampoo een wolf blijkt te zijn, dan hebben we natuurlijk een erg goede kans dat impressions er ook een is. Want waarom zou hij anders nu gelijk Headliner er uit willen stemmen?? Terwijl er inderdaad nog veel meer inactief zijn (bobba, saarah, prestige, stevie etc). Lichte verdenking, maar niet overtuigend. - Atjeuh. Maakte in de vorige ronde inderdaad een paar vreemd te noemen opmerkingen... Maar ik weet niet of dat er nou echt op duidt dat ze een wolf is? Zou kunnen dat ze als tactiek dit soort obligate standaardopmerkingen maakte om een dorpeling te lijken. Terwijl het dus eigenlijk nog nergens op sloeg. - appelshampoo. Vond het ook een nogal rare opmerking van haar. Misschien heeft het er mee te maken dat dit haar eerste keer is in dit spel? Of het was als een grap bedoeld? Of ze probeert iets te opvallend iemand anders verdacht te maken? Ik neig naar het derde, reden iig voor mij om ook aan haar te twijfelen. @Atjeuh: - Stevie. Viel me ook op dat hij hier erg rustig is. Voor mijn gevoel hoort dat idd niet bij hem.. heb een beetje het zelfde gevoel bij hem als in het spel een paar versies terug, toen hij wolf bleek te zijn. Maar hoeft er nu nog ff niet uit van mij, want hij kan ook gewoon door drukte afwezig zijn. Kun je nog niet echt zeggen na een stemronde. - headliner. Kan helemaal niets met die gast in dit spel. Voegt niets toe, behalve een loze opmerking dat appelshampoo een wolf is. Heb ook mijn twijfels bij haar, maar op het moment dat headliner die opmerking maakte kon dat nog niet. Zou er geen probleem mee hebben als hij er uit moet, maar hij is niet echt verdacht bij mij. - bobba. Zie verhaal headliner. - Saarah. Zie verhaal Stevie. Ze wilde idd geen spelleider zijn omdat ze te druk is. Is waarschijnlijk ook de reden van haar weinige posten hier. Afijn.. inderdaad een aantal kleine verdenkingen (connectie impressions - appelshampoo?, Atjeuh?, Stevie?). Maar geen concrete, duidelijke aanwijzingen. Maakt niet uit, dat komt nog wel. We hebben iig een kleine voorsprong op de wolven omdat zij gefaald hebben deze ronde!
"Groetjes terug." Laatst aangepast door Tyskie : 1 February 2007 om 23:13 |
![]() |
![]() |