|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Medewerker
|
![]()
Nou jah, als ik een wolf zou zijn dan zou ik niet anders gaan reageren op het forum. Ik verdenk daarom jou en Biffy allebei ook, net zoals de rest trouwens.
Dat je veel theorien post en hetzelfde reageerd wil niet zeggen dat je geen wolf bent natuurlijk ![]() Oh, en aangezien de wolven de laatste keer een mislukte aanval hebben gedaan zou het kunnen zijn dat de tovenaar al 1 iemand weet die geen wolf is. Die zou ook hints kunnen geven natuurlijk.
![]() |
#2 | ||
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() nou post jij wel vaker 'vreemd' in weerwolfspellen, dus van jou krijg je nooit helemaal hoogte, maar ik denk ik echt niet zó veel zou posten als ik wolf was.. Citaat:
+de tovenaar kan ook erg fout zitten, misschien heeft hij/zij wel een wolf beschermd en hebben die wolven op de wolfsbane gestemd ![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Medewerker
|
![]() Citaat:
![]() Niet dat ik jou of Tyskie in het bijzonder verdenk ofzo. Ik stel alleen maar dat ik iedereen verdenk tot dus ver.
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
[QUOTE=Sander;1294892]Ik denk dat jij daar te slim voor bent. Als je wolf zou zijn zou je nog net zoveel posten als altijd. Anders zou het erg verdacht zijn
![]() Ik weet zeker dat iedereen (onbewust) anders speelt als hij/ zij een weerwolf is.. de kunst als weerwolf is natuurlijk om dat zo min mogelijk op te laten vallen (in voorgaande spellen hebben we kunnen zien hoe dat NIET moet ![]()