Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 February 2007, 20:33   #1
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

^Er stond een hele discussie in dit topic over wat er gebeurd was, maar dat is nu allemaal gewist.

En de pm naar de spelleider is verzonden. Officieel gestemd op appelshampoo.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 20:36   #2
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
^Er stond een hele discussie in dit topic over wat er gebeurd was, maar dat is nu allemaal gewist.
Ah oke.. die hele discussie heb ik dus gemist. Verklaart wel het een en ander.. Maar niet die rare tactiek. Heb nu stiekum wel spijt dat ik niet gewoon zelf de knoop heb doorgehakt om op Appelshampoo te stemmen ipv mee te stemmen op Prestige. Als Appelshampoo echt een wolf blijkt te zijn (waar Atjeuh wel erg opvallend naar lijkt te hinten), dan is Niemand mijn volgende ophangkeuze. En waarschijnlijk inderdaad Impressions daarna.
Oud 5 February 2007, 20:44   #3
Bobba
Prima

Bobba's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Als Appelshampoo echt een wolf blijkt te zijn (waar Atjeuh wel erg opvallend naar lijkt te hinten),
Waar staat dit dan? Want het lijkt nu wel heel erg of je de beschuldigingen die ik wél van Atjeuh richting jou heb gelezen van je af probeert te schuiven?
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 20:52   #4
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bobba Bekijk Bericht
Waar staat dit dan? Want het lijkt nu wel heel erg of je de beschuldigingen die ik wél van Atjeuh richting jou heb gelezen van je af probeert te schuiven?
Appelshampoo was verdacht. We hebben het er over gehad dat de ziener haar functie moest opvragen en nu komt Atjeuh met de opmerking dat ze iig van een persoon weet wie wolf is. Lijkt mij duidelijk.
Ik denk dat het wel duidelijk is dat Appelshampoo opgehangen gaat worden deze ronde. Als zij onschuldig blijkt te zijn, zal ik waarschijnlijk de volgende zijn voor de dorpelingen. Maakt niet uit, dan hebben de wolven ons geweldig goed tegen elkaar uitgespeeld... Of ben JIJ daar nu mee bezig?

Berichting Regels