|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Helpt lekker niet meer, want ik ga nu op jou stemmen markje!
Maar natuurlijk kan het blijken dat je een dorpeling bent! vorige spellen kwam het voor de laatste 2 wolven ook aan op de laatste stemrondes (wat betekent dat er eerst een heleboel dorpelingen uitgingen), dus ik ga niet gek opkijken als dat nu weer gebeurt. (ennehh ik post altijd megaveel dus dat is echt niet wolf-waardig voor mij hoor ![]() [edit]gestemd, en jullie zijn echt sukkels als ik straks ineens tóch weer verdacht word ![]()
![]() |
#2 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]()
Ik heb alle nieuwe posts nog eens doorgelezen en tja, eigenlijk zijn het weer dezelfde argumenten en verdenkingen die terugkomen. Veel nieuw kan ik dus niet zeggen.
![]() Spijtig inderdaad dat onze wolfsbane dood is, maar anderzijds is hij niet waardeloos gestorven. Hij heeft tenslotte de wolven één ronde kunnen tegenhouden. ![]() Citaat:
![]() Ik wacht nog even af met stemmen, maar voorlopig vind ik Impressions in ieder geval verdachter dan Biffy.
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Inderdaad... dat kan niet anders.
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
ik vind het echt ZO belachelijk dat IK nu ineens alleen maar mag beslissen op wie we stemmen als het een wolf is!
denk er effe over na man, ik beargumenteer waarom appelshampoo eruit moet, dat is een wolf, dus ik ben even veilig. kies ik de komende keren niet een wolf uit, ben ík er gelijk een ![]() terwijl als bijvoorbeeld saarah nu zou zeggen 'we stemmen bobba' (ik noem maar wat) en het blijkt een dorpeling te zijn, is er niks aan het handje ![]() wat een onzin zeg
![]() |
#6 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Man, de wolven lachen zich dood... (figuurlijk dan, als het letterlijk zou zijn dan zouden we nog makkelijk winnen ook ![]()
![]() |