|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
En dat hij de macht over dat kind heeft omdat hij het ter wereld heeft gebracht hier ook onzin, dat gaat in deze maatschappij niet op, gezien wij het recht van zelfbeschikking hebben dat ouders tot een bepaalde leeftijd van het kind een beperkte mate kunnen overnemen
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En wij schijnen ook het recht te hebben om je mening te uiten, maar als ik dat doe dan gaat iedereen er ook al kwaad op in. Het is dus eerder recht van achterlijkheidsuiting, want dat is wat jullie doen. Wat stom staan slijmen over hoe erg het wel niet is dat er weer genetisch verderf wordt verkracht. Als je dat doet, en 'medeleven' toont, word je dus pas gewaardeerd. Vervolgens je weer omdraaien, en meteen weer vergeten wat er is gebeurd. Hier van moet ik gewoon schijten als een malle, serieus. Ik kan er echt niet tegen. |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
De wereld is slecht! Breng de regering ten val! Monarchie is slecht! President is slecht! USA zijn slecht! Auto's zijn slecht! Fabrieken zijn slecht! Screw the system! ![]() Ik weet al wel weer genoeg. Alhoewel bijna genoeg, want ik ben nog steeds benieuwd hoe jij het had gevonden als je vader je op 8 jarige leeftijd iedere dag even anaal had genomen...
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En auto's zijn niet slecht, auto's zijn handig. Fabrieken ook. En de regering is niet slecht, op een paar achterlijke beslissingen na. Het zijn de burgers die de maatschappij verkloten. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Super Lid
|
![]()
ja sukkel, omdat die anderen óók vrijheid van meningsuiting hebben.
![]() |
#6 |
Guest
|
![]() |
![]() |