|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af hoe jij het zou vinden als je vader zich iedere avond even lekker in jou 8 jarige sterretje zit te pompen...
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
En als je geen sterretje hebt ben je toch een beetje zielig, aangezien sterretje ook wel wordt gebruikt voor het aanduiden van je poepgat. Wat ik je dus wilde duidelijk maken is dat het over het algemeen niet fijn is als je vader in je nog niet volgroeide poepgat zit te rammen ![]() Maar ag, misschien ben jij wel zo'n uitzondering op de regel
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En ik verplaats me niet in dat kind, die toch niet weet wat hem overkomt, maar in die vader. En hij heeft de macht over zijn eigen kind, want hij heeft er ook voor gezorgd dat dat kind überhaupt leeft. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
En dat hij de macht over dat kind heeft omdat hij het ter wereld heeft gebracht hier ook onzin, dat gaat in deze maatschappij niet op, gezien wij het recht van zelfbeschikking hebben dat ouders tot een bepaalde leeftijd van het kind een beperkte mate kunnen overnemen
![]() |