|
|||||||
| Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | |
|
tijd om op te staan
|
Citaat:
Ondertussen is ze er grotendeels vanaf. Door erover te praten en de moeite te doen om het te begrijpen natuurlijk. Maar volldig vanaf.....toch niet.
|
|
|
#2 | |
|
Beheerder
|
Citaat:
Het is geen oplossing, het zorgt alleen maar dat alles erger wordt. Je zegt net zelf"alles in zich liet opproppen" en dat het beter ging door er over te praten... Nou dan lijkt me praten al weer een betere oplossing, vooral om dat de zelfbesnijding daardoor al afneemt. Automutilatie is gewoon een kansloze laatste uitvlucht waarmee je geen enkel doel bereikt, behalve bij de gene waaraan je verteld dat je het doet
|
|
|
#3 | |
|
Super Lid
|
Ik vind het best idioot dat je je opgekropte gevoelens op jezelf afreageert. ik bedoel dat je dat op andere mensen doet kan ik nog een beetje begrijpen (begrijpen, niet goedkeuren) Nouja gelukkig ben ik niet zo iemand die lang blijft zitten met opgekropte gevoelens.
Citaat:
)
|
|
|
#4 | |
|
Beheerder
|
Citaat:
En daarnaast: U hebt gezocht op zelfkastijding : Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
|
|
|
#5 | |
|
Looking at you
|
Citaat:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden) zelf·kas·tij·ding (de ~ (v.)) 1 kastijding van eigen lichaam of geest Opnieuw/verfijnd zoeken (zoekinstructies) bron: www.vandale.nl en @sandraatje: Hij zegt het wat lomp, maar je geestelijke gezondheid is nou eenmaal niet 100% Daarmee zeg ik niet dat je gestoord bent. En er is wel wat aan te doen, ga hulp zoeken, meldt het aan mensen die je vertrouwt. Kom er achter wat precies de reden is dat je het doet en werk daar aan.
|
|
|
#6 | |
|
Beheerder
|
Citaat:
|
|
|
#7 | |